PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei på dere!!! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei på dere!!!

Stine72
16-02-07, 13:30
Starter med å takke for supre sider.....

Jeg er 34 år gift og bor i fredrikstad,har to gutter(trolla) på 12 og 7år.
Fikk min første mens som 10 åring,men det var først som 18åring at lege og gyn besøk begynte.I 1995 da jeg var 23 år fikk jeg mitt første barn,etter svangerskapet var mensen og eggløsning værre enn noen gang.Hadde vekkeklokke på om natten for å skifte bind hver annen time.I 1997 kom jeg på legevakten med akutte smerter, ble sendt hjem med diagnosen eggstokk betenelse.Men ble operert noen dager senere,de fjernet den ene eggstokken som var vridd og full av endo.
I1998 startet jeg opp på falsk overgang(husker ikke hva jeg tok) men etter tre mnd var smertene ikke til å holde ut.Kom på sykehuset 22 desember med ny cycte,ville legge meg inn samme dag men jeg hadde ikke no særlig lyst å feire jul på sykehus.Ble sendt hjem med en hel boks paralgin forte og nytt oppmøte 1.dag jul.Vi møter opp som avtalt og vi får en utrolig beskjed........Jeg er gravid......med overgangs alder og paralgin forte.(stakkars troll)Ble kikkhull operert og fjernet en endo cycte.
Jeg var så stor under svangerskapet at jeg fikk termin fra fellesferien til 3 sept,og trollet kom 16 aug 1999.
Ingen god periode frem til 2003 heller,på nytt lagt inn og operert for endo.
Mens og eggløsning er fortsatt et maretitt.....har en ganske tung jobb,løfter nok 2 til 4 tonn i løpet av en arbeidsdag,så dagene på jobb var tøffe.
Så ramla jeg innom dette forumet her i 2004(lærte masse....nesten mer enn legen min) Nå skulle det opp i allmannmøte på sykehuset om jeg kunne få fjernet livmor(ble sterilisert under keisersnitt)Men nei.... ny runde med overgangsalder.Ble satt på zoladex 1 år og mensen kom jo like hissig tilbake den.
I 2005 tok jeg kontakten med Anton Langebrekke og tenk han sa bare at den livmora fjerner vi........(tusen takk for at det finnes engler)
I sept 2005 var livmora mi borte og det samme var smertene.Tenk at man i en alder av 33 år endelig skjønner hvordan det er å leve som andre friske voksne......................
Men så skjedde det noe igjen......
Nyttårsaften endte med forferdelige smerter,gikk til fastlegen min og fikk noe mot urinveisinnfekjson.Hjalp lite og endte på legevakta hvor jeg fikk noe mot kramper i blæra.Hjalp heller ikke,ny tur til legevakta som endte med en boks pinex forte,voltaren og det er nok en ny runde med endo.......
Da bestemte jeg meg for å ta kontakt med Anton Langebrekke igjen..........
Så nå reiser jeg og barna til oslo i vinterferien,har time onsdag 21 feb....
jippi...........:yiiha:

Takk til dere alle her inne.......
Stor koz fra Stine(bolla)

Maria
16-02-07, 14:26
:vinke:Hei Stine!!

Så hyggelig at du ville presentere deg. Litt av en historie du har!
Håper du kommer til trives her inne på formet, gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

Irene
16-02-07, 14:42
:hallo: på forumet Stine!
Utrolig historie du har....håper det ordner seg med smertene dine, slik at du får et normalt liv igjen! Lykke til i Oslo!

Katarina
16-02-07, 16:21
Litt av en historie, ja. Har ei heller god erfaring med Fredrikstad (er fra Sarp), så jeg er glad du skal til Anton nå. ;)

Velkommen skal vu være, håper du vil trives her. :klems:

Pia Helen
16-02-07, 16:33
Hei på deg :D

Ann-Karin
16-02-07, 17:13
:hallo: Håper Langebrekke kan hjelpe deg igjen!

:venner:

Jeanette
16-02-07, 18:14
Vil gjerne også få önske deg velkommen :hallo:

Jeanette

Stine72
16-02-07, 19:33
Tusen takk................
Nå sitter jeg å venter på jentene!!!!!!!!
Vi skal nemlig ha vin kveld.........
Gleder meg:hurra:
Ha en gla helg......
PÅ søndag reiser jeg til oslo.......

koz Stine

Vigdis
16-02-07, 19:42
:hallo:
Lykke til Stine.. jeg skal til Anton Langebrekke 23. febr, neeesten så vi hadde truffet på hverandre..

:klemme:

Karoline
16-02-07, 21:28
:hallo: til oss. Håper Anton kan hjelpe deg på nytt :yiiha:

NN2
16-02-07, 23:51
:hallo: hit til forumet. Håper du får den hjelpen du trenger nå. Litt av en historie du forteller.

:klemme:

Reidun
17-02-07, 13:33
:hallo: inn til oss.

Stine72
22-02-07, 11:46
Ja,så var det gjort.Ingen ny endo men jeg har hatt en kraftig eggløsning som har har gjort at jeg har en blod(cyste)på rundt 3,5cm ved den høyre eggstokken.Dette blodet skal klare å finne veien ut selv men det kan fortsatt gå en mnd eller to.Gjør det ikke det blir det ny lap og da går den siste eggstokken min også.Det er jo ikke noe ønske da blir det jo full overgangsalder.....huff.huff.Så nå er det bare vente å se..........Kan kjenne at jeg blir bedre bare ved å fått et svar.........merkelig det der.......
Det som skremmer meg mest er at dette ikke ble oppdaget på sykehuset her, men bare tok den greiste løsningen (ny endo). REDD JEG............

Nå er jeg klar for husmor tur............vi er nemlig fire jenter som reiser til Hafjell i dag...............det skal bli utrolig godt:hurra:

Klem Stine(bolla)

Vigdis
22-02-07, 12:22
GOD TUR STINE!

Hørtes sååå koselig ut.. kos deg masse, og la endo være endo for en stund, så langt det lar seg gjøre. Takk for hilsen i kroken min!
:kjempeklem:

Tove
22-02-07, 12:51
Hei

Hørtes ikke så kjekt ut nei å komme i overgangsalder når du er så ung.
Får håpe det ordner seg.

God husmortur, kose deg.

Hilsen Tove

Elin
22-02-07, 16:30
Hei Stine!!

Først må jeg få ønske deg:hallo: hit til oss! Håper du vil trivest her.

Litt av en historie du har, enig med deg, det er bar det finnes slike leger som Anton!

Kose deg masse på husmor tur, det høres utrolig gøy ut:klemme:

Jeanette
22-02-07, 20:36
Riktig fin tur til Hafjell!! :yiiha:

Jeg er også fra Fredrikstad. Kan jeg spörre om hvor i Fr.stad du er i fra?

Jeanette

Stine72
26-02-07, 11:02
Så klart du kan...........
Jeg er fra Torp og du da?????????:vinker:

Da har jeg kommet meg hjem fra Hafjell,med to litt slitne knær.......
Det er nemlig ganske fort gjort å ramle når man står på ski etter after ski.Så her sitter jeg med et mulig røket leddbånd og et strekt.........Men morro var det.Vi har kosa oss masse,torsdag og fredag var det bare hytte kos og lørdag slalom.Vi trenger en sånn tur,bare skravle,drikke(litt)og være oss selv med gode venner.......

OG TUSEN TAKK FOR HYGGELIG VELKOMST.

BOLLA(med beina høyt)

Maria
26-02-07, 11:29
Så bra du har kost deg i helgen! Man har godt av å komme seg litt vekk en gang i blandt.:)
God bedring med kneet ditt!

Jeanette
26-02-07, 16:43
Hei igjen, :vinke:

Jeg er fra Slevik. Det ligger i tidl. Onsöy kommune (nå er jo alt Fr. Stad...)

Höres ut som du har hatt en super tur. Håper kroppen snart er god igjen!

Jeanette

Vigdis
26-02-07, 17:33
:fnis: Det kan gå for seg på på husmor turer:fnis:
Høres ut som du har kost deg, men synd med knærne da:stakkar:
God bering til deg:kos: