PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei alle :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei alle :)

Merete78
05-03-07, 10:26
Jeg ønsker meg selv velkommen :yiiha:

Jeg er samboer på 8.året, har to barn på 5 og 1,5 år.

Jeg fikk påvist endometriose i 98. Jeg hadde da svangerskap utenfor livmoren, og de fikk etter utskrapning mistanken om endo. Jeg hadde alltid vært plaget med sterke menssmerter. Så etter lap noen uker etter utskrapning, ble endometriosen et faktum.

Jeg har fått to nydelige barn, noe jeg aldri hadde trodd for flere år tilbake. Jeg har vært gravid 5 ganger tilsammen, hatt et svangersakap utenfor livmoren, en SA og en MA i uke 14. Har vært plaget med cyster på eggstokkene, har fjernet tre ganger. Totalt har jeg hatt fire laparaskopier, siste var etter sist fødsel, da jeg tre dager etter fødsel fikk vridning på eggstokk med påfølgende betennelse i eggstokken (anbefales ikke).

Glad jeg endelig fant dette forumet, for her vet jo andre hvordan det er å ha endo!

Maria
05-03-07, 10:53
Heisann!!:hallo:

Velkommen hit til oss. Håper du kommer til å trives inne på dette forumet!
Flott å lese at du har fått to barn, det gir håp til mange som er i samme situasjon.

Stine72
05-03-07, 11:40
:hallo:

Vigdis
05-03-07, 11:47
Hei!:vinke:

Håper du vil trives her inne på forumet. Dette er en fin plass hvor man kan dele erfaringer, sorger og gleder! Mange flotte jenter som deler med seg av sine erfaringer og gode råd.. :lykkelig:
Skal bli koselig å bli kjent med deg..

:klems:

NN1
05-03-07, 13:33
:hallo: hit!
Håper du vil trives

Elin
05-03-07, 16:37
Hei!!

:hallo: hit til oss, håper du vil trivest!!

:kjempeklem:

Reidun
05-03-07, 16:55

håper du vil trives her inne.

NN2
05-03-07, 17:14
Hei og :hallo: til oss.

Irene
05-03-07, 17:18
:hallo: kjekt å bli bedre kjent med deg etterhvert! Så bra å høre at du har fått to barn:hurra: Sliter du med mye smerter etter fødslene? Er selv så heldig å være gravid:yiiha: Håper at end:yiiha: oen og smertene blir bedre etterpå!!!!!!!!!!!!!

Jeanette
05-03-07, 19:50
Vil også gjerne få ønske deg velkommen!! :hallo:

Jeanette

MarianneJ
05-03-07, 19:55

Merete78
05-03-07, 22:10
:hallo: kjekt å bli bedre kjent med deg etterhvert! Så bra å høre at du har fått to barn:hurra: Sliter du med mye smerter etter fødslene? Er selv så heldig å være gravid:yiiha: Håper at end:yiiha: oen og smertene blir bedre etterpå!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer med svangerskapet :D

Jeg ble verre etter første fødsel, men har blitt bedre etter jeg fikk vesla for halvannet år siden. Nå har jeg lyst på flere barn, så jeg nekter å bruke prevensjon da... P-piller har hjulpet litt før, men jeg vil ikke ta det... Jeg er overlykkelig for de barna jeg har, men det er noe med å føle seg uferdig da...

Ann-Karin
06-03-07, 10:00

Tove
06-03-07, 10:10
Hei

og velkommen til deg:vinker:

Hilsen Tove

Katarina
06-03-07, 11:34
Hei på deg og velkommen hit! :vinker:

Håper du vil få det fint her og trives. ;)

Karoline
06-03-07, 17:22
:hallo: til oss.