PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hallo [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hallo

Elis@beth
19-03-07, 10:03
Heisann,

Etter "samtaler" (PM) med Lisbeth på et annet forum ang min mistanke om noe galt "der nede" så fikk jeg adressen til edometriose.no og har lest endel og syns dette kan stemme med alle mine symptomer...

Jeg er en jente på 25 år, samboer. Sammen har vi 50% omsorg for sønnen hans på 7 år. Vi har ikke noe brennende ønske akkuratt nå om å bli gravide men jeg ønsker å finne ut hva som feiler meg...

Til å begynne med mistenkte jeg PCOS, sikkert fordi det er det første jeg leste om, fikk henvisning til gynekolog på sykehuset her i byen men han mente at jeg ikke hadde PCOS.
Han kunne bare se den ene eggstokken og den så fin ut sa han. Den andre eggstokken kunne han ikke se pga en cyste på 4 cm. Jeg fikk bare beskjed om å komme tilbake om 2 mnd... Følte meg ikke tatt på alvor.

Kanskje jeg skal skrive litt om mine symptomer som begynte å dukke opp da jeg sluttet på p-piller for 1 - 1 1/2 år siden:
- lange mens sykluser - 28 - 60 dager
- enorme mens smerter som gjør meg tidvis sengeliggende.
- blødninger utenom mens
- smerter i underlivet mer eller mindre hele tiden fra eggløsning og frem til mensen kommer.
- korsryggsmerter - har hatt dette i en del år. Men dette kan komme av skjevheter i ryggen.
- Forstoppelse/diare - mest forstoppelse. Hatt dette on/off i nærmere 10 år
- uønsket hårvekst i ansikt, innside av lår.
- kviser - mer enn i puberteten. I pannen, haken, nedover ryggen og ellers på plagsome steder...

Skal til legen på fredag å be/kreve henvisning til lapraskopi. Håper å finne ut hva som feiler meg...

Gleder meg til å bli kjent med dere :)

MarianneJ
19-03-07, 14:37
Velkommen hit og håper de finner ut hva som feiler deg lykke til
:klemme:

Vigdis
19-03-07, 15:11
Hei Elisabeth!

:hallo: hit, her vil du helt sikkert trives!
Håper du får hjelp til plagene dine, lykke til!

Det skal bli koselig å bli kjent med deg:)

:klemme: Vigdis Elisabeth

NN2
19-03-07, 15:28
:hallo: hit Eliasbeth. Håper de finner ut av plagene dine.

:klemme:

Elin
19-03-07, 18:30
Hei Elisabeth!!

:hallo: hit til oss, hper du vil trivest. Og at du snart får hjelp, med plagene dine:kjempeklem:

Jeanette
19-03-07, 19:59
Hei,
Velkommen hit!! :hallo:
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

Katarina
20-03-07, 14:49
Hei på deg og velkommen hit! :klems:

Ang PCOS, så synes jeg det høres mer ut som det enn noe annet. Hvilke undersøkelser ble gjort da legen din avviste det?

Lykke til, uansett. :)

Elis@beth
20-03-07, 17:38
Hei på deg og velkommen hit! :klems:

Ang PCOS, så synes jeg det høres mer ut som det enn noe annet. Hvilke undersøkelser ble gjort da legen din avviste det?

Lykke til, uansett. :)

Han tok innvendig ultralyd. Han kunne bare se en eggstokk og den sa han at ikke var typisk PCOS eggstokk... Ellers så fikk jeg bare beskjed om å komme tilbake om 2 mnd for å se til cysten...

Ann-Karin
20-03-07, 17:41
:hallo:

Maria
20-03-07, 20:28
Hei hei:vinke:
Velkommen hit!

Reidun
02-05-07, 16:26
:hallo: inn til oss.

Karoline
02-05-07, 22:31