PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Diane [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Diane

Diane
26-04-06, 19:19
Jeg er 48 år, (frivillig) barnløs, fikk diagnose endometriose i 1992. Har siden hatt 6 laparoskopier + 1 laparotomi og har nå fjernet både livmor og begge eggstokker. Sliter med sammenvoksninger tarm/bekkenvegg, men klarer å leve med det til daglig uten nytt inngrep.

Jeg er i 50% arbeid og 50% uføretrygdet.

:vinker:

Maria
26-04-06, 19:25
:vinke:

Hei Diane!
Hyggelig at du tar turen innom forumet :)
Håper du klarer deg bra i jobben nå, viktig å ikke slite seg helt ut vet du :blunk:

:klemme:

Diane
26-04-06, 19:33
Takk, Maria. :tildeg: Joda, tar meg pause når jeg føler et jeg nærmer meg grensen. Vil ikke ha tilbake DE smertene fra spiserørsbetennelsen!! Ellers tar jeg en dag om gangen, og i mai er det 3 4-dagers uker! :hurra: Så det blir deilig.

Går det bra med deg?? :klemme:

Maria
26-04-06, 19:37
Så bra at det fungerer! Også er det jo ikke så alt for lenge til det er spmmer og ferie heller :hurra:

Går det bra med deg?? :klemme:

Jada, det går så bra :blunk:
Du kan lese mer i kroken min!

:klemme:

Reidun
26-04-06, 19:52
hei hei.
koselig at du kommer en tur innom.
og det skal bli spennende å bli mer kjent med deg.
du får ta vare på deg selv og gjøre det du orker...

:morgenkaffe: :lykkelig:

NN2
27-04-06, 10:30
Velkomen skal du være Diane.:blomster:

Håper å se mye til deg her også.