PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Så var det endometriose jeg hadde da. [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Så var det endometriose jeg hadde da.

ChristineS
03-04-07, 08:59
Hei.

Jeg er en 32 år gammel jente fra Stavanger. Er gift (holdt på skrive samboer for vi er ganske nygifte, gifta oss 2 mars:kos: ), og har to barn.
En jente på 4 år og en sønn på 2 uker (nøyaktig i dag):kry:

Da jeg ble gravid med jenta vår gikk jeg på p-piller. Og i mai i fjord fant vi ut vi ville ha en til og satte igang. Og i juni var jeg gravid. Men, hadde SA og var på sykehuset til undersøkelse. Da fant de en cyste. Reiste til syden i juli og var gravid igjen da vi kom hjem. I august var jeg til etterkontroll for cysten på SUS og da mente legen at jeg enten hadde "tvilling" eller endo.
Var på privat ul i uke 7 og den kvinnelige gyn.mente det var tvilling.

Tirsdag for 2 uker siden hadde jeg planlagt keisersnitt og da skulle de også fjerne "tvillingen". MEN, det viste seg å være endo:sur:

Men det positive oppi dette var jo at jeg nå fikk svar på en del plager jeg har hatt. Har i noen år vært en del plaga med magesjau og fått forklaring at det enten er psykisk eller matintoleranse. Har vært innlagt på sykehuset i fjor og året før med uforklarige magesmerter. Samme forklaring her.
Har hatt kvalme som plutselig kan komme og jeg har hatt smertefulle menstruasjoner (men har bare stappa i meg smertestillende og tenkt at det bare er normalt).

Dette var kort om meg selv. Nå gråter littlingen. Kommer og oppdaterer meg litt senere her inne.

NN2
03-04-07, 09:07
Hei og :hallo: hit til oss.

Godt å få svar på sine plager.:klemme: Gratulerer med sønn. Skal bli kos og bli kjent med deg

:klemme:

Maria
03-04-07, 09:24
Hei!

Velkommen hit til oss. Kjempehyggelig å lese at du har to små barn :D
Og gratulerer så masse som nygift! Er nygift jeg også, vårt brylupp var den 23. mars.

Ønsker deg samtidig en god påske!

ChristineS
03-04-07, 10:06
Tusen takk Maria og JanneF. Jeg sitter her med pc og har så lyst til å sjekke ut forumet men gutten forlanger sitt. Så jeg tenker jeg får ta en nøye kikk her inne i kveld. Har lest litt innlegg på spør ekspertene og jeg blir på en måte litt glad for å se at det ikke er jeg som er hypokonder som jeg har følt meg til nå:fnis: . Masse som faller på plass.

Vel, ha en fin dag videre begge to!

Tove
03-04-07, 12:22
Hei Christy

og velkommen til forumet. For meg var det også godt når jeg fikk vite hvorfor jeg hadde slitt sånn med mens i alle år. Det er løye med det når jeg ikke får skikkelige svar, da blir det liksom litt verre.
Jeg er også fra Stavanger:vinker:

Hilsen Tove

Reidun
03-04-07, 18:54
:hallo:

hei hei og velkommen inn til oss.

Katarina
04-04-07, 06:20
Hei og velkommen hit. :klems:

Håper du vil trives her hos oss. :)

ChristineS
04-04-07, 08:02
Takk for velkomst alle sammen.

Nå tenkte jeg prøve kikke litt rundt her og gjøre meg litt kjent for nå sover littlingen:yiiha:

Ann-Karin
04-04-07, 10:18
:hallo: hit, håper du får god nytte av oss her inne! Kjekt å lese om noen som blir gravid ved egen hjelp :klemme:

Marit K
04-04-07, 18:45
:hallo: fra meg også :vinker: .

Karoline
04-04-07, 19:38
:hallo: til oss

ChristineS
07-04-07, 22:28
:hallo: hit, håper du får god nytte av oss her inne! Kjekt å lese om noen som blir gravid ved egen hjelp :klemme:

Ja, jeg er ganske så glad for at vi har fått barn nå. Tenk hvis vi hadde venta etpar år til for etter hva jeg forstår så kan endometriose bli verre med åra og jeg er jo 32 nå. Og heldigvis har vi aldri hatt trøbbel med å bli gravide.
Det er jeg VELDIG takknemlig for.

Og nytte av forumet har jeg nok uten tvil. Hadde ikke hørt om sykdommen før og er fortsatt litt "grønn".:fnis:

ChristineS
07-04-07, 22:29
Takk Marit K og Karoline for velkomsten. :vinker:

Jorunn
08-04-07, 10:42
:vinker: og velkommen..

Er også fersk her inne - og det er myyye interessant å lese for en kunnskapstørst dame, jah..

Blir vel sittende med nesa i alle innleggene noen dager før jeg begynner å skravle.. Du kjenner sikkert følelsen..

:fnis:

ChristineS
11-04-07, 04:35
:vinker: og velkommen..

Er også fersk her inne - og det er myyye interessant å lese for en kunnskapstørst dame, jah..

Blir vel sittende med nesa i alle innleggene noen dager før jeg begynner å skravle.. Du kjenner sikkert følelsen..

:fnis:

Gjør nok det ja:fnis: Men kommer ikke inn over alt enda, og har en liten pjokk på 3 uker som krever sitt. Men har allerede fått surfa littegranne da:-)

Caroline22
18-04-07, 19:57
Velkommen!! :)

Er fersking her inne jeg og..

Jeanette
19-04-07, 20:35
Hei og velkommen!! :vinke: