PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ny her..... [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ny her.....

Wenche
04-04-07, 13:09
Hei!
Jeg er nesten ny her. Dvs registrerte meg nettopp nå. Har skrevet et par innlegg som uregistrert. Trodde jeg måtte vere medlem først. Men nå har jeg fått meldt meg inn også, jeg får vel snart en tilbakemelding på det?
Litt om meg: Er 31 år. Samboer. Fikk greie på at jeg har endo for 1 uke siden. Da ble det gjort lap pga barnløshet. Greit å vite hvorfor jeg har hatt symptomer. Men kjedelig at det skulle være noe man ikke blir kvitt... Som jeg skrev som "uregistrert" er jeg også plaget med tretthet og ryggsmerter. Spennende å se om dette bedrer seg etter lap. Fikk også mensen igjen i dag - lurer på om det blir verre eller bedre enn før... Har faktisk ikke kjent noe de første timene;)
Jeg skrev et innlegg til dr. Mette Moen, om ryggsmerter og infertilitet. Det har ikke kommet med enda.. Er det fordi jeg var uregistrert? Må jeg skrive det på nytt?
Hilsen Wenche

Elin
04-04-07, 13:26
Hei Wenche!!

:hallo: hit til oss, skal bli koselig å bli kjent med deg!

Håper inderlig at du blir bedre etter lap! :krysse: for at du snart får en baby!

Ønsker deg en :godpåske:

:kjempeklem:

Maria
04-04-07, 14:04
Hei! :vinke:

Velommen hit til oss, håper du vil trives her inne!

Ang ditt spm til Mette så kommer det nok snart. Legene har vel litt fri og svarer ikke nå om dagen, og etter at de har svart så må det gjennom moderering.

Monica
04-04-07, 14:44
Hei Wenche.Velkommen til oss=)
:hallo:
Blir spennende å føkge deg på veien.

Vigdis
04-04-07, 14:48
:hallo: hit, håper du vil trives her..

GOD PÅSKE :klemme:

NN2
04-04-07, 17:01
Hei og :hallo: til oss.

Marit K
04-04-07, 17:45
:hallo: fra meg også :vinker: .

Karoline
04-04-07, 19:36
:hallo: til oss

Wenche
04-04-07, 21:36
Hei
Takk for velkomst alle sammen:vinke: Jeg kommer nok til å trives her inne - jeg liker meg faktisk allerede!
Mensen kom visst ikke helt i gang... Pleier den å bli veldig annerledes første gang etter lap?

God Påske:hurra:

Maria
04-04-07, 21:38
Man kan nok regne meg at mensen er litt rar første gangen etter lap. TIl neste mnd så er den vel tilabke som normalt igjen :)

Ann-Karin
05-04-07, 10:07
:hallo: hit! :venner:

Reidun
05-04-07, 13:09
:hallo: velkommen hit.

ChristineS
07-04-07, 22:33
Jeg ønsker deg velkommen jeg også selv om jeg er ny selv her. Registrerte meg en dag før deg:fnis:

Selv fikk jeg vite om endo for 2,5 uker siden.

Nå har du iallefall fått svar på hvorfor dere sliter med å bli gravide. Så kanskje dere får litt hjelp på veien nå så dere kan få baby i magen:blomster:

Jorunn
08-04-07, 10:40
:hallo: til deg fra enda en "fersking"

Wenche
10-04-07, 19:29
Takk igjen for velkomst!:blunk:
Jeg lurer fremdeles på om det innlegget jeg skrev til Mette Moen er "forsvunnet"? Det var om ryggsmerter og fertilitet+ om hva som menes med "minimal endometriose". Jeg skrev det noen dager før påske, som uregistrert.
Har også meldt meg inn i foreningen her på nettet. Hva skal jeg nå gjøre for å få tilgang på resten av forumet? Gleder meg til å få tilgang der også;)
Ellers har jeg kommet meg igjennom mensen- som skuffende nok ble enda verre enn vanlig:skuffet: Men leser her at det kan bli bedre etter hvert, så jeg får vente og se..

Katarina
10-04-07, 19:40
Hei på deg og velkommen hit. :klemme:

Jeg har nå gitt deg full tilgang til medlemssidene etter å ha sjekket det opp. Håper du vil trives her hos oss. :-)

Ang ditt sp.mål. til Mette Moen kan jeg faktisk ikke finne noe i arkivene. Da har jeg søkt igjennom alle. Og det er ingen som ligger til moderering heller.

Wenche
10-04-07, 20:51
Fint! Nå har jeg tilgang på resten av forumet!:disco:
Jeg kommer ikke inn på chaten. Regner med det er fordi jeg ikke har "riktig" data? Når jeg prøver å logge meg på sier den: "Java is not enabled on your browser". Jeg er ikke akkurat noe datageni...
Har skrevet et nytt innlegg til Mette Moen. Håper det kommer frem denne gangen.

Katarina
10-04-07, 21:50
Fint! Nå har jeg tilgang på resten av forumet!:disco:
Jeg kommer ikke inn på chaten. Regner med det er fordi jeg ikke har "riktig" data? Når jeg prøver å logge meg på sier den: "Java is not enabled on your browser". Jeg er ikke akkurat noe datageni...
Har skrevet et nytt innlegg til Mette Moen. Håper det kommer frem denne gangen.

Ditt spørsmål er nå ute. ;)

Ang chat, så må du ha Java på maskinen din for å delta, dette får du v ed å laste det ned på linken på chat-siden. :blunk:

Jeanette
19-04-07, 20:40
Litt sent ute, men önsker deg velkommen likevel!! :vinke:
Håper du trives!

Irene
20-04-07, 09:24
:hallo: hit i foreningen:woohoo: