PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei og hå [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei og hå

Mira
10-06-13, 15:53
Hei :p

Jeg heter Mira, er 33 år, barnløs (men forlovet og prøver å få barn), studerer og bor i Tromsø. Jeg har akkurat meldt meg inn i endometrioseforeningen, etter å nylig ha fått diagnosen etter laparoskopisk undersøkelse og operasjon.

Takk for at denne foreningen finnes! Jeg har masse spørsmål, det er fint å kunne lese andres erfaringer med denne sykdommen.

Edit: Følte i ettertid at jeg ble litt for selvutleverende her, så har slettet min sykehistorie

Maria
10-06-13, 23:52
Velkommen hit! :vinker:

Karen
11-06-13, 10:21
Velkommen Mira :)

Mira
11-06-13, 10:46
Takk :)