PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei Hei! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei Hei!

MalinB
09-09-13, 00:57
Hei :veps:

Jente fra Bergen som etter et år med prøving på å få barn med kjæresten fremdeles ikke er blitt gravid.
Googlet derfor litt rundt og oppdaget endometriose, og dess mer jeg leste dess mer tenkte jeg "dette er jo meg???" Er enda ikke sikker på at jeg faktisk har dette, holder på å mote meg opp til å gå til legen, noe som sitter dypt inne for meg.. Tenker å være her inne å lese litt til jeg har time, slik at jeg selv kan litt når jeg skal si hva jeg mistenker.

:vinke:

Maria
09-09-13, 23:33
Velkommen hit! :vinker:

Karen
10-09-13, 15:18
Velkommen, Malin :)

Lise
24-09-13, 19:20
Velkommen, Malin :) Jeg er også veldig fersk her inne og er litt i samme situasjon som deg med at vi har prøvd ett år og har lurt lenge på om det kan være endometriose. Forrige uke fikk jeg vite at jeg har det. Håper legen din tar deg på alvor og at du får undersøkt deg skikkelig! Og ikke minst at det klaffer for dere snart :krysse:

Hilsen fra Lise :)