PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heihei :-) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heihei :-)

Marina
06-12-13, 02:50
Tenkte at det kanskje var på sin rett å presentere meg for dere :)

Jeg håper på mange fine samtaler og gode råd og tips.

Klem fra meg :-)

Maria
06-12-13, 09:23
Heisann! Velkommen hit. :vinker:
Håper du finne god og nyttig informasjon på sidene her. :)

klaarika
06-12-13, 16:36
Hei hei..

Du er vell en sterk og omsorgsfyll jenta enda.. =)
Det er bare den enkelte hverdags tingene som er ikke så lette som før..
Men Du forandrer deg ikke ..
Man er som man er.. uasnett.. Det må man holde seg fast på..
Vi med Endo er ikke invalider.. Men helt vanlig kvinner du kan møte på gata..
Vi er sterke .. vi er snille.. å vi har vell mye mer omsorg en man mange andre..
-Fordig vi vet hvordan det egentlig kan være..
Så det vill si at du er enda sterkere en før.. å sikkert mer omsorgfyll en før denne uønskede opplevelsen ..

=)
Hilsen fra oslo..=)

Lise
09-12-13, 09:28
Velkommen hit, Marina :kjempeklem:

Karen
09-12-13, 12:01
Velkommen :klemme:

Marina
20-12-13, 16:12
Tusen takk dere :) Finner mye trøst her!

Gina87
21-12-13, 08:31
Du må ikke la endometriose ødelegge den flotte jenta du er!! Her er vi alle i samme situasjon som deg, her kan du spørre om råd og hjelp!
Her er det kvinner som forstår deg:-)

Jeg sliter noe enormt med smerter selv.. Redningen kom i august da jeg begynte på Procren, 0 smerte! ( enderlig )
Av og til skulle jeg bare ønske jeg var " normal " selv, men når tilfelle ikke er slik får jeg bare gjøre det som er best for meg!:-)
Etter at jeg selv ble åpen om min tilstand har jeg til og med fått vite om 3 stk til bekjente med samme diagnose.