PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei

Cecilie H
23-01-14, 12:41
Jeg er ganske uvitende om dette med endo, men blir overrasket overrasket av det meste når jeg leser om det.
Jeg er mor til to tenåringer, og vært gift nå i snart 17år. Mine plager ble oppdaget i -99 og etter det har jeg slitt med prevensjon jeg ikke har tålt og de psykiske sidene. Så nå som livmor og livmortappen endelig er fjernet håper jeg på ett godt og smertefritt liv. Kanskje vektnedgang også er mulig.
Litt om meg.

Karen
24-01-14, 16:11
Håper du finner ut av ting her på forumet og at du blir bedre :)