PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ine . . . [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ine . . .

Ine
29-04-06, 19:21
Jeg heter Ine, har samboer (verdens beste) , og en stesønn på 7 år som er hos oss titt og ofte.

Siden jeg ikke har egne barn, har jeg da katt, hund og to gullfisker som barn... Har stort barneønske, men har nå satt ullevål på saken med å løse problemet.

Er bosatt i Odalen, i Hedmark fylke.

Har hatt en operasjon og fjernet en tube, og to lap siste halve året.
Er plaget med tarmproblemer p.g.a. sammenvoksninger. Har det de kaller sterk grad av sykdommen.

Er nå lykkelig over å ha funnet denne foreningen, da jeg føler at jeg nå hører hjemme et sted. Har vært "sengeliggende" siden mars/april 2005, og ikke akkurat følt at verden bugnet av venner og annen glede.

Er nå oppe og går igjen etter min siste lap på Ullevål :hurra: :hurra: :hurra: Deilig.

Maria
29-04-06, 20:40
:vinke:

Velkomme inn hit Ine, hyggelig at du har funnet veien til oss! Sammen er vi sterke ::woohoo:

Her er det bare å spørre om du lurer på noe, eller komme med gode råd til andre hvis du har noen på lager :blunk:
Her er det bare å finne seg godt til rette, og si i fra hvis du vil ha din egen krok!

Jeg ser at du skriver at du har verdens beste samboer, men jeg vet nå ikke jeg da..... for det er samboeren min som er verdens beste :fnis:

Katarina
29-04-06, 23:09
Hei på deg og velkommen hit, Ine. Håper du vil trives her. :klemme:

Reidun
30-04-06, 10:39
hei ine.
velkommen her inne på forumet.
så fint at du bedre etter din siste lap.
kanskje vi kunne treffes.

jeg driver å prøver å få samlet noen av oss i hedmark og har nå kommet i kontakt med flere som er intrisert.

håper du trives her inne.

:hurra: :hurra: :hurra:

:klemme:

NN2
30-04-06, 13:56
hei og velkommen inn hit Ine. Håper du vil trives her inne.

Men ang verdens snilleste mann, hmmmm der tror jeg vi må kappes om:fnis:

Klem