PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei fra meg! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei fra meg!

Jill Skjøndal Grefsrud
10-08-16, 20:29
Jeg er ny her, men har ikke fått noe diagnose ennå. Jeg hadde lap i juni, men de fant ikke noe. Har følelsen av at de ikke lette veldig godt, da det sto i henvisningen at det var for å utelukke endometriose, men det er en egen diskusjon...

Jeg er 38 år, har to barn, og blir nå mer og mer innstilt på hysterektomi. Jeg tror nemlig det er adenomyose jeg har.

Skal lese litt om dette her inne nå, og kommer sikkert med en del spørsmål. Dere som kjenner meg fra Facebook-gruppa får bare bære over med meg også her! :fnis:

Karen
11-08-16, 18:45
Hei Jill :)
Velkommen hit. På Ullevål kan de nå se adenomyose på ultralyd. Kanskje du skal be om en henvisning dit? :)

Mona K
11-08-16, 22:09
Velkommen til oss. 😀

Karoline87
15-08-16, 07:43
Velkommen hit 😊