PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann😀 [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann😀

Vibeke RA
04-01-18, 09:31
Hei jeg er ny her,fikk diagnosen endometriose i desember ,noe de mener sitter i gammel arr vev etter fødsel,har time på Ullevål neste uke så blir spennende å høre hva de kan gjøre hilsen Vibeke RA

Marit40
04-01-18, 12:16
Hei og velkommen! Hvordan fikk du diagnosen? ble det oppdaget på UL eller? Ønsker deg masse lykke til på Ullevål neste uke! Sikke rpå at du er i de beste hender:)

Vibeke RA
04-01-18, 15:08
Heisann jeg har hatt mye plager med underlivet,problemer med å sitte og gå, nå traff jeg da tydeligvis en som kunne endel,hun så noe blålig igjennom huden og tok biopsi av det,og det var da endometriose så hun trur det sitter i gammelt arr vev under tidligere fødsel hilsen Vibeke RA

Marit40
04-01-18, 18:23
Uff så kjedelig! Endometriose er noe dritt, men det finnes gode behandlinger. Hold oss oppdatert om hvordan det går etter besøk på Ullevål da. Krysser fingrene for deg😊

Vibeke RA
04-01-18, 18:30
Tusen takk,mye nytt det her,har jo prøvd å lese litt men har jo masse spørsmål😀 Begynte på zoladex den 18 DES,men fikk menstrasjon i går😳 Tar vel kanskje lengre tid før den virker.