PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ingrid [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ingrid

Ingrid
30-04-06, 17:15
Hei å hå

Takket være JanneF, fant jeg fram til dere.. Trodde at alle var forsvunnet...

Jeg er Ingrid - 33 år. Bor i Narvik. Jobber som lærer. I år har jeg verdens flotteste klasse.
Er gift og i disse dager "ruger" jeg på 2 små egg, som vi fikk innsatt 26. april.
Det er vårt 2. ivf forsøk. Har gjennomført dem på Maigaard i Århus, Danmark.

Jeg har slitt med endo siden jeg fikk mensen som 12 åring.
Siste lap jeg hadde var for snart 3 år siden. Har siden da prøvd å bli gravid. Årene har vært knall tøffe både psykisk og psykisk.

Men akkurat nå har jeg det bare kjempefint !

Maria
30-04-06, 17:26
:vinke:

Hei Ingrid!!

Så godt at du fant veien inn hit til slutt da. Håper du vil trives her inne!

Det blir spennende å høre hvordan ivf forsøket ditt går. Du får holde oss oppdaterte.

Jeg skal kysse armer og bein for deg, vet godt hva det er du går igjennom.

:klemme:

Karen
30-04-06, 18:07
Hei Ingrid!

Velkommen hit, Håper du trives her. Blir spennende å følge med deg. Ønsker deg lykke til med IVF forsøket. Har vært gjennom det selv - det er tøft. Stå på!

:hallo:

Reidun
30-04-06, 18:10
hei hei ingrid.
som jeg fortalte deg så har det nye forumet blirr ganske fint.
dette er spennende tider med ruging.