PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ingrid [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ingrid

Ingrid
30-04-06, 17:15
Hei å hå

Takket være JanneF, fant jeg fram til dere.. Trodde at alle var forsvunnet...

Jeg er Ingrid - 33 år. Bor i Narvik. Jobber som lærer. I år har jeg verdens flotteste klasse.
Er gift og i disse dager "ruger" jeg på 2 små egg, som vi fikk innsatt 26. april.
Det er vårt 2. ivf forsøk. Har gjennomført dem på Maigaard i Århus, Danmark.

Jeg har slitt med endo siden jeg fikk mensen som 12 åring.
Siste lap jeg hadde var for snart 3 år siden. Har siden da prøvd å bli gravid. Årene har vært knall tøffe både psykisk og psykisk.

Men akkurat nå har jeg det bare kjempefint !

Maria
30-04-06, 17:26
:vinke:

Hei Ingrid!!

Så godt at du fant veien inn hit til slutt da. Håper du vil trives her inne!

Det blir spennende å høre hvordan ivf forsøket ditt går. Du får holde oss oppdaterte.

Jeg skal kysse armer og bein for deg, vet godt hva det er du går igjennom.

:klemme:

Karen
30-04-06, 18:07
Hei Ingrid!

Velkommen hit, Håper du trives her. Blir spennende å følge med deg. Ønsker deg lykke til med IVF forsøket. Har vært gjennom det selv - det er tøft. Stå på!

:hallo:

Reidun
30-04-06, 18:10
hei hei ingrid.
som jeg fortalte deg så har det nye forumet blirr ganske fint.
dette er spennende tider med ruging.
:klemme: :klemme: :klemme:
jeg er så glad for at vi har blitt venner.

:bølgen::bølgen:
klem

Diane
30-04-06, 23:44
:vinke:
Jeg skal kysse armer og bein for deg, vet godt hva det er du går igjennom.

Hei Ingrid og :hallo:!
I motsetning til Maria som skal kysse :rolf: både det ene og det andre, skal jeg kRysse alt mulig for at dette forsøket skal gå bra! Håper du holder oss oppdatert på hvordan det går.

Maria
30-04-06, 23:49

Hei Ingrid og :hallo:!
I motsetning til Maria som skal kysse :rolf: både det ene og det andre, skal jeg kRysse alt mulig for at dette forsøket skal gå bra! Håper du holder oss oppdatert på hvordan det går.

Ikke mobbe da Diane :fnis: Det går bare litt fort i svingene noen ganger!!

NN2
01-05-06, 09:27
Endelig fant du veien til oss, ble så glad nå jeg når jeg så navnet ditt her.....:dubidua:

Håper du også vil trives her og være en del av gjengen her.

Og som Maria og Diane her vil jeg også kRysse armer og bein for deg.
Blir spennende å følge med...... :blomster:

:hallo:

Klem

NN2
01-05-06, 09:29
Vel det er jo ikke bare maria og Diane da som ville X armer og bein:blunk:
Må jo ikke glemme de andre da:blunk: Ble bare litt opphengt av mobbingen til Diane Hehehehehehe:fnis:

Diane
01-05-06, 09:48
Beklager, Maria - det var ikke vondt ment! :latterkule:

Ann Kristin
01-05-06, 15:35
Hei å hå

Er gift og i disse dager "ruger" jeg på 2 små egg, som vi fikk innsatt 26. april.
Det er vårt 2. ivf forsøk. Har gjennomført dem på Maigaard i Århus, Danmark.

Lykke til med ruginga! Vårt eldste barn ble til på Ciconia i Århus og vi kaller henne "vår lille danske"! :blunk:
Kanskje det blir en liten dansk på dere også? xxx

Katarina
02-05-06, 00:30
Hei og velkommen hit! :klemme:

Håper du vil trives her.

Ønsker deg lykke, lykke til med rugingen og tvi tvi for at det resulterer i et barn. :krysse:

Ingrid
02-05-06, 15:01
Hvor fint at alt krysses her inne for oss og de 2 små eggene, som forhåpentligvis ligger der inne ennå.

Snakk om nervepirrende tid, men man får vel prøve å overleve så godt man kan.

Tenk i min lille by, jobbet det en lege som hadde fordypet seg i endo. Jeg var hos han 4 ganger - og hver gang så forstod han hva jeg mente... Men hvor lenge var Eva i Paradis????? Nei, nå er han flyttet til Tromsø - headhuntet!
Ja, ja..... Han var ihvertfall en fantastisk lege.
Noe annet pussig jeg opplevde for noen md siden var en lege på legevakta, som hadde vært i praksis på Maigaard. Det var jo en morsom opplevelse.. Og han skulle vidreutdanne seg innen barnløshet.....

Skjønner at jeg bør forflytte meg ned på skravltråden...men men..

Tusen takk for velkomsten da!

Ingrid
06-05-06, 20:53
En liten oppsummering fra meg

Fikk mensen fredag, så forsøket må nok regnes som misslykket....
Får bare håpe at lotto tallene snart kan slå til, sånn at vi igjen kan reise til Danmark...

Ann Kristin
06-05-06, 21:02
:dakars: Sender deg noen varme tanker... :klemme:

Maria
06-05-06, 21:17
En liten oppsummering fra meg

Fikk mensen fredag, så forsøket må nok regnes som misslykket....
Får bare håpe at lotto tallene snart kan slå til, sånn at vi igjen kan reise til Danmark...

Hei Ingrid!

Virkelig trist å lese at mensen har kommet! Sender deg masse klemmer i tankenen mine :klemme:

Jeg har selv to mislykka forsøk, og vet hvor stor skuffelsen er. Men vi får håpe at alle gode ting er tre, og at du snart er på tur til Danmark igjen!

NN2
07-05-06, 03:37
:gruppeklem:

Hedda
07-05-06, 09:46
:dakars:

Det var trist å høre Ingrid(krysser fingrene for lotto tallenen dine).

Reidun
07-05-06, 11:56
:tildeg: :tildeg: :tildeg: :tildeg:

Katarina
07-05-06, 14:44
Så trist å lese. Livet er ikke rettferdig. :dakars:

Ingrid
07-05-06, 15:54
Tusen takk for gode tanker!