PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hallo :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hallo :)

dragekvekk
13-08-18, 12:58
Er en jente på 27 som som sliter med ufrivillig barnløshet. Er søkt inn for laparoskopi og gruer meg helt sinnsykt. Har ikke fått noen dato enda, men får det vel snart... Gyn fant ingenting på ultralyd, alt var helt normalt der.

Har helt syke menssmerter hvor jeg kaldsvetter, holder på å svime av å kaste opp. Vet ikke om dette er normalt, eller om det kan være endo. Mamma sa jeg hadde lav smerteterskel, men jeg opplever smertene som veldig vonde og virkelige. Har normale blødninger i forhold til de voldsomme man alltid hører om ved endo, så jeg vet ikke :kaos:

Sirpa87
28-02-19, 12:40
Hei,
Har du hatt noen lapraskopi enda? hvordan går det?
Lav smerteterskel tror jeg ikke du skal påberope deg.. De menssmertene kan være et mareritt å slite med, og de som ikke lever med det mener jeg ikke har noen rett til å uttale seg. enkelt og greit. Har fått høre mye oppigjennom jeg også, og det var så ille så jeg begynte å tvile ekstremt mye på meg selv. det viste seg at jeg hadde omfattende endometriose og ødelagt livmor av adenomyose i tillegg.. Det var nesten 'godt' å få den beskjeden, etter at jeg hadde tvilt så mye på meg selv i lang tid. Folk kalte meg lat, og jeg fikk det ikke til å stemme med hvem jeg er..

Håper alt er bra med deg og at du har fått hjelp..

klem