PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei

MarianneV
19-06-07, 17:09
Som mange andre er jeg glad at jeg fant dette forumet. Jeg hadde aldri hørt om endometriose, før jeg fikk påvist det ved lap i 2006.

Jeg er 31 år og bor i Oslo. Har slitt med sterke mens- og eggløsningssmerter hele livet, så på en måte var det greit å få et svar på problemet. Ikke like lett å høre at en må heve smerterskelen i mange år.

Som mange andre her sliter jeg med å bli gravid. Har muskelknuter og en mann med dårlig sædkvalitet i tillegg.

Uansett så prøver jeg nå å se lyst på livet, og jeg håper at vi får tilbud om assistert befruktning om ikke så lenge

Har fått mange råd og tips på dette forumet:vinke:

NN2
19-06-07, 17:51
Hei og :hallo: hit MarianneV.

Flott du har funnet veien til oss og at du har fått råd og tips her inne :)

Katarina
19-06-07, 18:32
Hei på deg og velkommen! :klemme:

Bare hyl ut om det er noe du lurer på. ;)

Karen
19-06-07, 18:38
Hei Marianne!

Velkommen skal du være. :vinker:

Karoline
19-06-07, 20:51
:hallo: til oss. Vi er mange i samme situasjon, så det er bare å spørre

ToneWH
19-06-07, 21:40
Hei Marianne!

Er en av dem som har funnet dette forumet ganske nylig, og maken til jenter som fins her inne skal man lete lenge etter! Ingen spørsmål er "dumme", og man får svar på alt man spør om. Og ... det er jo ikke å stikke under en skjeppe at disse damene har langt mer "know-how" (altså for pasienten) enn noen andre. Det var som å komme hjem!
Håper du finner en slags lise i å vite at det er mange som deg (det hjalp meg masse) og at du ikke er alene.

Velkommen!

Mvh ToneWH

Maria
19-06-07, 23:37
Hei Marianne! :vinke:

Velkommen inn hit, håper du kommer til å trives og at du vil få svar på hva enn du måtte lure på.