PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hedda [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hedda

Hedda
03-05-06, 11:37
Jeg heter Hedda, og bor i Tønsberg sammen med mannen min og katten vår.
Jeg er 28 år, og fikk diagnosen for to år siden.

Har hatt varierende plager, og prøvd ulike opr og hormonkurer, men har hatt god effekt av osteopatibehandling mot smerter fra sammenvoksninger.

Jeg er ny i styret i foreningen, og gleder meg til den spennende tida som kommer.

Katarina
03-05-06, 13:05
Hei Hedda!

Koselig du skrev litt om deg selv også. :)

Maria
03-05-06, 14:40
:vinke:

Hyggelig at du også kommer inn hit til oss!

:blomster:

Reidun
03-05-06, 18:26
velkommen til oss her inne...
lykke til med jobben i styret....
:tildeg:

Karen
03-05-06, 20:03
:vinker: :vinker:
:bølgen:

NN2
03-05-06, 22:02
Velkommen hit Hedda koselig å lese presentasjonen din.

Må jo bare få sagt det - du bor i Norges fineste sommerby. ( i allefall de jeg har vært i) Så koselig nede på brygga.

Lykke til i styre!

:klemme: