PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei!

Marianne82
20-07-07, 17:00
Jeg har skrevet et par innlegg før og vært medlem en stund, men har ikke fått presentert meg ennå så det var vel på tide nå:blunk: Siden jeg var 13 år så har jeg hatt mye underlivsplager og operasjoner. Det begynte med at jeg hadde veldig vondt i magen noen dager i måneden. Jeg kom meg til lege etterhvert, og videre til spesialist igjen som da oppdaget at jeg hadde en misdannelse i underlivet. Det de fant ut var at jeg ikke hadde livmorhals og manglet 2/3 av skjeden. Så da måtte jeg gjennom 2 store operasjoner som det fikk åpnet skjeden og lagd en kunstig livmorhals. Det er antagelig derfor jeg har fått endometriose siden jeg gikk med mens uten at blodet kom ut i ca. ett år før jeg ble operert for dette.Det ble oppdaget ganske fort at jeg hadde endo, og jeg har en omfattende endometriose sa de da jeg var på ny lap i fjor. Jeg har giftet meg og er akkurat ferdig med min utdannelse som kokk. Nå har vi veldig lyst på barn, og skal prøve selv fram til november for da skulle vi bli satt på venteliste til prøverør. Så det var litt om meg! Det er et kjempefint forum forresten!

Katarina
20-07-07, 18:11
Oi, for en historie du har. Utrolig godt du fikk hjelp og at du har klart å få utdannelse og gifte deg, tross dette. Tøff du!

Velkommen hit, håper du virkelig vil trives. :klems:

Marianne82
20-07-07, 19:03
Jo takk for det! Hadde mye fravær fra tidligere skolegang så jeg måtte begynne helt på nytt igjen da jeg var 20. Brukte p-sprøte og zoladex for å klare det pga smertene.

Maria
20-07-07, 19:04
Hei Marianne!

Velkommen hit, håper du vil trives her inne! :hallo:

Marianne82
20-07-07, 20:21
Takk for det!

Karen
20-07-07, 22:52
Velkommen Marianne!
Litt av en historie du har, håper alt går bra med prøvingen.
:hallo:

Elin
20-07-07, 23:21
Heisann!!

Velkommen hit til oss, litt av en historie du har!!:kjempeklem:

Ønsker deg masse lykke til med prøvingen håper du vil lykkest!!:kjempeklem:

Ann-Karin
20-07-07, 23:27
Heier på deg, og håper dere lykkes på egen hånd!! Og du, :hallo: :venner:

NN2
21-07-07, 04:11
:hallo: til oss. Litt av en historie du har og fortelle oss. Skal bli koselig og bli mere kjent med det etterhvert :)

Marianne82
24-07-07, 19:44
Tusen takk for en varm velkomst alle sammen:vinke:

Karoline
13-08-07, 19:30
:hallo:

Jeanette
15-08-07, 18:17
:hallo: Litt av en historie! Stå på!

Reidun
15-08-07, 19:23
:hallo: inn til oss.