PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Marianne leder [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Marianne leder

Marianne
04-05-06, 12:52
Hei

Jeg ble valgt til leder av endometrioseforeningen i mars på årsmøte. Det har vært mye å ta tak i og jeg har ikke hatt noe særlig tid til å skrive før nå. Jeg fikk diagnosen i 1999 etter mange års kamp mot leger som ga meg diagnoser som spiseforstyrrelser og psykiske problemer. jeg er samboer og har en datter Agnethe på 5 år. Vi bor i Lier utenfor Oslo.
I juni 05 fikk jeg fjernet livmora og høyre eggstokk. Men smertene ga seg ikke for det og i des. 05 hadde jeg en ny laparaskopi hvor det ble funnet endel sammen voksninger. Men plagene fortsatte og jeg ble operert igjen i mars 06. Da ble det funnet en betent granolum og endometriose. Håper nå på bedring! Vi har så mange spennende ting på gang med foreningen og nesten all min tid går til det.

Maria
04-05-06, 13:12
:vinke:

Koselig at du også stikker nesen innom forumet!!

Sender deg masse god bedring :klemme:
Håper du snart blir bedre og kan nyte sommeren sammen med familien din!

NN2
04-05-06, 13:48
Hei!

Fint du tar turen innom også. Håper du blir bedre nå og at det hjalp med siste oprasjon nå nylig. Men du jeg lurer på hva er granolum? Kunne du forklart meg det hadde det vært fint:blunk:

Og lykke til som leder i foreningen.

:klemme:

Reidun
04-05-06, 16:16
:vinke:
så koselig du har tid til å stikke innom forumet en tur.

lykke til som leder i foreninga...:blomster: :blomster:
:gruppeklem:

Marianne
04-05-06, 21:55
Hei Janne
En granulom er nerver som kan ligge i klem, som feks i mitt tilfelle hvor det lå en granulom i sårkanten der det hadde vært sydd. Vanskelig å forklare, men det er noe i den duren

Marianne

NN2
04-05-06, 22:01
Hei Janne
En granulom er nerver som kan ligge i klem, som feks i mitt tilfelle hvor det lå en granulom i sårkanten der det hadde vært sydd. Vanskelig å forklare, men det er noe i den duren

Marianne

Hei Marianne!

Takk for svaret. Tror jeg forstår det nå.

Fortsatt god bedring til deg Marianne.

:klemme: