PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann =) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann =)

NinaHH
22-08-07, 00:30
Er visst ny her jeg også!
Ble anbefalt siden av min gynekolog. Hehe :blunk:

Er ei jente på 24 år, vært gift i 4,5 år nå, og har 2 små søte herlige barn. E gutt på snart 2,5 år, og ei jente på 10 mnd. De er øyenstenene mine! (I hvert fall siden jeg hadde fått beskjed om at barn kunne jeg bare glemme) Men litt hormoner og sånn, så satt spirene gitt :yiiha:

Har en sykdomshistorie som strekker 6 år tilbake i tid. Men er vel ingen som noen gang har satt noen helt konkret diagnose på meg! Jeg har blitt behandlet for endometriose, men ikke fått beskjeden om at jeg har det :sukk:
Men er under ny utredning ved nytt sykehus nå da!

Ha ei god natt!

:gruppeklem:

NN2
22-08-07, 00:53
Hei og :hallo: til oss.

Håper du endelig får en sikker diagnose snart. Er det lov og spørre hvor du er under beh. nå? Bare og spørre oss ut om det er n oe du lurer på.

:klemme:

NinaHH
22-08-07, 01:08
Nå er jeg under oppfølging på Kongsberg sykehus. Tidligere var det SSA (Sørlandet sykehus Arendal)
Har sendt inn spørsmål til en av gyn'ene her, men det har visst ikke blitt registrert enda! Har en sykehistorie som et langt år. :fnis:

NN2
22-08-07, 01:16
Håper du får god hjelp der, hvis ikke vil jeg anbefale deg Ullevål. Lykke til med utredning! Husk at noen sikker diagnose kan ikke påvises uten en lap.

Alle spm til ekspertene våres må igjennom administrasjonen til moderering før de blir lagt ut. Så det kan derfor ta litt tid til tider. Men kjenner jeg Katarina rett så finner du spm dine i løpet av morgendagen:blunk:

NinaHH
22-08-07, 01:46
Oki, tusen takk for svar =)
Hadde en lap for 6år siden, hvor de fant bukhulen min full av blod. Men visste ikke hva det var...
Men skal til ny lap rett rundt hjørnet!
Har bedt om å få fjernet livmora mi, fordi smertene i fobindelse med mens har vært helt uutholdelig! Men det er visst vanskelig siden jeg "bare" er 24 år. Selv om jeg har 2 barn:s
Men nå er det natta her gitt! Sove godt =)

Ps. Hyggelig å bli kjente med deg :minvenn:

NN2
22-08-07, 10:06
Oki, tusen takk for svar =)
Hadde en lap for 6år siden, hvor de fant bukhulen min full av blod. Men visste ikke hva det var...
Men skal til ny lap rett rundt hjørnet!
Har bedt om å få fjernet livmora mi, fordi smertene i fobindelse med mens har vært helt uutholdelig! Men det er visst vanskelig siden jeg "bare" er 24 år. Selv om jeg har 2 barn:s
Men nå er det natta her gitt! Sove godt =)

Ps. Hyggelig å bli kjente med deg :minvenn:

Hyggelig og bli kjent med deg også:klemme:

Monica
22-08-07, 10:33
Heia=)
Hvilke hormoner har du tatt da?
De to små er jo veldig søte:blunk:

NinaHH
22-08-07, 11:01
Du har vært inne å sett på bildene jeg har lagt ut ja :blunk:
De er mine øyenstener! Hehe
Fikk beskjed om at jeg ikke kunne få barn, så jeg ble satt opp til prøverør. Men før det, klarte jeg å mase meg til å prøve en pergo-kur, og noe annet (husker ikke i farta, men kan finne det ut)
Så den dagen jeg fikk innkalling til forsamtale på riksen, da stor jeg med positiv test i hånda :hurra:

Monica
22-08-07, 11:14
Du har vært inne å sett på bildene jeg har lagt ut ja :blunk:
De er mine øyenstener! Hehe
Fikk beskjed om at jeg ikke kunne få barn, så jeg ble satt opp til prøverør. Men før det, klarte jeg å mase meg til å prøve en pergo-kur, og noe annet (husker ikke i farta, men kan finne det ut)
Så den dagen jeg fikk innkalling til forsamtale på riksen, da stor jeg med positiv test i hånda :hurra:

Så fantastisk!!!hva går pergo ut på da??lurer jo på om dette er verd å prøve...vi har hatt ett ivf og ett frys mislykket.

Jorunn
22-08-07, 11:28
Heisann Nina -og velkommen hit.. Her finner du masse koselig damer!!

NinaHH
22-08-07, 11:36
Trodde alle som ble satt opp på prøverør, fikk tilbud om en pergo-kur av gyn først! Om de tror det har noen virkning da...
Legen min trodde jo ikke det, men jeg beviste noe annet :hurra:
Pergotime heter det vel, og går ut på:

Når man bruker Pergotime, så stimuleres eggveksten slik at egg når en riktig størrelse slik at du kan få en eggløsning. Hos en del kvinner oppnår man god effekt med tabletter som Pergotime. Andre ganger må man gå kraftigere til verks med hormonsprøyter. Da får man hormoner daglig, og må også gå daglig til ultralyd. Når eggene når riktig størrelse, så får man en sprøyte med middel som gir eggløsning i løpet av 48 timer. Det er forresten samme prosedyre som brukes ved prøverørsbefruktning, men da gir man ikke eggløsningshjelp, man høster eggene og befrukter dem utenfor kroppen før befruktede egg settes inn i livmoren.

Ann-Karin
22-08-07, 13:30
:hurra: for at du lykkes -tenker opå de herlige barna dine - og :hallo: hit

Marianne82
22-08-07, 14:05
:hallo: fra meg også!

NinaHH
22-08-07, 17:28
Takk, takk!
Virker veldig bra her inne!

Karoline
23-08-07, 22:14
:hallo: til oss

Reidun
24-08-07, 16:03
:hallo: inn til oss.

Kari-Marie
25-08-07, 15:37
:hallo: hilsen lille meg :)

Jeanette
26-08-07, 21:18
:hallo: Håper du vil trives!!

MaritV
27-08-07, 17:24
Hei hei og velkommen hit :klemme:
:hallo:

Elin
28-08-07, 16:52
Hei Nina!!

:hallo: hit til oss, skal bli koselig å bli kjent med deg!