PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei, litt om meg. [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei, litt om meg.

AnnikenH
31-08-07, 22:58
Hei alle sammen.:vinker:
Føler at det er på tide å skrive litt her inne jeg også.
Jeg er utrolig glad for at det finnes et slikt forum, og jeg har til tider selv hatt stor nytte av å lese her inne på forumet.

Litt om meg: Jeg er ei jente på snart 28 år som bor i Trondheim. Jeg er gift med en fantastisk mann og i februar 2007 ble vi foreldre til ei nydelig jente:pokal:

Jeg fikk påvist endo ved lap i april 2006, da hadde vi prøvd å bli gravid uten å lykkes i nesten tre år.
De fjernet en god del endo under operasjonen og vårt lille mirakel ble unnfanget i min første syklus etter lap.

Jenta vår er nå blitt seks måneder og jeg har "desverre" fått tilbake mensen. Vi har veldig lyst på flere barn, så vi prøver nå å bli gravid igjen, men har ikke lyktes hittil(fikk tilbake mensen når litjmor var tre måneder)

Er kjemperedd for at endoen skal komme tilbake igjen, nå når mensen er tilbake. Det er så ekkelt å tenke på, at endoen kommer kravlende tilbake. Jeg har ikke spesielt lyst til å igjennom en lap til. Føler på meg at det skjer ting i underlivet igjen, men det er heldigvis ikke i nærheten av slik det var før lap`en. Det er nå en god trøst.

Veslejente vår er det beste som har skjedd meg, og en god trøst når mensen herjer som verst.

Dette var litt om meg og mine:blomstersmil:

Ønsker alle ei riktig fin helg:gruppeklem:

Ann-Karin
01-09-07, 00:18
Blir så glad når jeg leser om endo-damer som får det til på egen hånd, selv om det må en lap til først :hurra: Håper virkelig dere lykkes med nr. 2 også! :hallo: hit, hyggelig at du har presentert deg :venner:

NN2
01-09-07, 01:21
Hei og :hallo: hit inn til oss. Håper du vil trives her.

Irene
01-09-07, 09:54
Fin historie du forteller!Gratulerer så mye med Jenta:klemme:
Fikk selv en jente i juni i år, hun er snart 3 mnd, og mensen min kom tilbake etter 2 mnd:0( Leser her inne i etterkant at man må amme om natten for å sikre at mens ikke kommer...jeg som er sååååå fornøyd med at vesla har sovet rundt fra dag 1.....kunne jo ha pumpet på natten om så va, hadde vi bare fått denne infoen....
Vil ønske deg lykke til videre med lille jenta og forsøkene på nestemann fremover!Kan jeg spørre hva jenta di heter?
Hvordan er smertene dine nå?

Jorunn
01-09-07, 10:59
Hei og velkommen hit Anniken..
:hallo:

AnnikenH
01-09-07, 23:34
Tusen takk for koselige svar:) Det er godt å "være" her inne:hurra:
Irene:
Gratulerer så masse med jenta. Går ikke tre måneder utrolig fort? Det er temmelig rart å tenke på at lillejenta mi allerede er over seks måneder:)Time flies when you`re having fun:yiiha: Veslejenta mi heter forresten Sara Marie:blunk:

Er ikke det typisk...viktig informasjon når ikke alltid helt fram. Jeg fikk med meg at fullamming skulle hjelpe slik at ikke mensen kom tilbake så fort, men i mitt tilfelle hjalp det ikke uansett, sukk.

Smertene mine er heldigvis ikke slik de var før lap, men fremdeles har jeg stikkinger i siden, som om noen hugger løs med en kniv. aauu...
Har du vært plaget med smerter etter svangerskapet? Planlegger dere flere barn i nær framtid? Hvis ikke, gjør du noe konkret for å holde endoen unna?

Vil nå ønske deg lykke til fremover med den lille jenta di:venner:

Kari-Marie
02-09-07, 16:17
:hallo: hilsen Kari-Marie

Vigdis
03-09-07, 10:21
:hallo: fra meg også!!

Lisbeth
03-09-07, 15:35
:hallo: Fra meg også!
Håper dere lykkes med å få til 2 mann.

AnnikenH
04-09-07, 10:45
Tusen takk:)

NinaHH
05-09-07, 00:54
:hallo:

Så utrolig bra at dere lykkes med å få barn på egenhånd!
Jeg er også en av de heldige som har fått det!
Har en sønn på 2,5 år (måtte litt stimulering til da), og ei jente på snart 11 mnd. Og JA, jeg kan skrive under på at tida flyr!
Jeg fikk desverre mensen tilbake allerede etter 6uker :gaah: (Hadde ingen mens mellom ungene) Har desverre blitt værre enn tidligere etter barna :(

Katarina
05-09-07, 11:53
Velkommen hit, så fint å høre du trives her. :klems:

Monica
05-09-07, 21:58
:gruppeklem: Så nydelig navn på lillepia,,,...godt å høre at dere lykkes selv :gruppeklem: :hallo:

Reidun
10-09-07, 15:05
:hallo: inn til oss.

AnnikenH
10-09-07, 22:19
Takk å takk allesammen:)
Siste nytt:Ble ikke klaff denne syklusen heller:trist:....
Ny syklus = ny sjanse:krysse:.
Klem