PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei, jeg er ny her! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei, jeg er ny her!

Katrine1973
24-09-07, 18:00
Jeg heter Katrine, også Ellen, men det bruker jeg ironisk nok ikke, selv om det ble navnet mitt her inne.

Jeg er 34 år gammel, og er verdensmester på å fortrenge. Men jeg skal forsøke å summere opp endo-historikken så godt det lar seg gjøre.

Jeg klaget over smerter hos legen når jeg var 17 år, og fikk klapp på skulderen og en pakke med paracet. Så på svensk tv et program om endo, og gikk til en gynekolog med mine mistanker. Hun henviste meg til Ullevål, og jeg fikk via laparaskopi vite at jeg hadde endo, og ganske så hissig også.

Fikk beskjed om å skyndte oss med å bli gravide, det gikk heller dårlig, og vi gjennomførte tre IVF-forsøk. Det gikk heller ikke bra, men det gjorde derimot adopsjonen. Innen jeg var i mål med første barnet hadde jeg to laparaskopier og en laparatomi bak meg, og fjernet ene eggstokken.

Jeg kom i kontakt med dette forumet, og via Mette Moen kom fikk jeg kjenskap til Zoladex med Livial som add-back. Fikk seks smertefrie år, og levde i total fornektelse. Følte meg ikke som endo-pasient i det hele tatt. Faktisk ganske så deilig.

Så begynte bivirkningene, som f.eks tørre slimhinner. IKKE kult! På årsmøtet til Endoforeningen i våres tok jeg opp saken min med Anton Langebrekke, som anbefalte hysterektomi. Og her er jeg nå, nyoperert på 6.dagen, serdeles sympatiserende med kolikkbarn. Luftsmertene er ikke gode, men de går nok over om ikke alt for mange ukene.

Mitt mellomledd til denne foreningen er Lisbeth:klemme:, som sikkert er kjent for mange her inne. Ironisk nok var det jeg som tipset henne i sin tid på dette med endo.

Ja, dett var dett.
Mvh (Ellen) Katrine

NN2
24-09-07, 19:45
Velkommen til oss Ellen.

Skal bli hyggelig og bli mere kjent med deg. vi hilste på hverandre i våres:blunk: Det var meg dere sang for og pynta meg så fint med krone og greier:fnis:

Du får fortsatt ha en riktig god bedring!

:klemme:

Aina
24-09-07, 21:50
:hallo::vinker:

Karen
24-09-07, 22:00
Velkommen :vinker:

AnnikenH
24-09-07, 22:18
:hallo:
:klemme:

Ann-Karin
25-09-07, 10:03

Maria
25-09-07, 10:50
:vinke:Hei Katrine!

Så koselig at du har kommet inn hit til oss!
Ønsker deg fortsatt god bedring. :klemme:

Katrine1973
25-09-07, 10:58
:hurra: Så fikk jeg Katrine som brukernavn likevel, hurra!!!

Og Maria: digger mottoet ditt!!!

Takk for velkomsten alle sammen!
Katrine

Lisbeth
25-09-07, 15:45
Mitt mellomledd til denne foreningen er Lisbeth:klemme:, som sikkert er kjent for mange her inne. Ironisk nok var det jeg som tipset henne i sin tid på dette med endo.

Tipset?!? :fnis: Du tipset ikke akkurat. Du bar meg til legen da jeg var for dårlig til å gå selv, og jammen hadde du ikke rett i diagnosen :knegg: :klemme:

Jeg er så glad for å se at du endelig har kommet deg inn på forumet, og jeg håper du finner ut at dette er et flott sted å være *susser deg masse masse*

Karoline
25-09-07, 17:59
:hallo: hit til oss

Katarina
25-09-07, 20:15
Velkommen skal du være! Skal bli artig å bli kjent med deg. Du må jo være knall, siden Lisbeth har valgt deg som bestevenninne. :blunk:

Lisbeth
25-09-07, 20:40
Velkommen skal du være! Skal bli artig å bli kjent med deg. Du må jo være knall, siden Lisbeth har valgt deg som bestevenninne. :blunk:

Akkurat den kommentaren tar jeg som et kompliment, Katarina :megaglis: Og Katrine er virkelig knall! Den beste i verden! :skvis:

Katarina
25-09-07, 21:03
Akkurat den kommentaren tar jeg som et kompliment, Katarina :megaglis: Og Katrine er virkelig knall! Den beste i verden! :skvis:

Jepp, det var et kompliment til dere begge. ;)

Jeanette
25-09-07, 21:12

Katrine1973
25-09-07, 21:16

:knegg: He he, takk for det. Skal bli gøy å bli kjent med dere her inne, i Lisbeths digitale verden:fnis:

MaritV
29-10-07, 15:46
Heisann og velkommen hit :)
Du har jo allerede vært her ei stund, men jeg er litt i ammetåke og treg for tiden - så ting tar tid:fnis:
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg. Hilste på deg i vår :klems:

Katrine1973
29-10-07, 17:20
Heisann og velkommen hit :)
Du har jo allerede vært her ei stund, men jeg er litt i ammetåke og treg for tiden - så ting tar tid:fnis:
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg. Hilste på deg i vår :klems:

Takk skal du ha!!!:blunk: