PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
hei:) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : hei:)

Marit85
03-12-07, 21:59
er ei glad og energisk jente på 22 år fra nordmøre som går sykepleien i molde..
har nå i mai 07 vært gjennom en lap, grunnet ekstrauterin graviditet,fikk da sent inn vevsprøver på endo, som var negative, men fikk beskjed om at jeg ikke kunne utelukke det likevel..
sliter med store smerter som blir verre for hver menstruasjon. nå sier legene d er endo, og vil sette meg på medikamentell bahandling uten utredning.
veldig frustrerende dette her, og føle at en ikke blir tatt på alvor når en virkelig har smerter..

marit

NN2
03-12-07, 22:01
Hei og :hallo:hit

Marit85
03-12-07, 22:13
takk for det:)

Marit K
03-12-07, 22:31
Ønsker deg :hallo: hit!!

Karen
03-12-07, 22:39
Hei Marit 85! :vinker:

Velkommen hit.
Du kan be om en henvisning til Ullevål - det er fritt sykehusvalg. Der er de flinke med endometriose. Ikke noe godt å gå uten utredning.

Marit85
03-12-07, 23:26
takk for tipset, det skal jeg virkelig ta med meg videre:)

Sonja
04-12-07, 10:05
Er selv ny innpå her,men jeg vil ønske deg velkommen inn du og.
Har lært mye allerede,enda jeg visste masse fra før.
Anbelfaler dette forumet på d sterkeste.:vinker:

Maria
04-12-07, 17:59
Hei! :hallo:

Jeg vil også anbefale deg å be om en henvisning til Ullevål. De er dyktige på Endometriose.

Aina
04-12-07, 19:10
er ei glad og energisk jente på 22 år fra nordmøre som går sykepleien i molde..
har nå i mai 07 vært gjennom en lap, grunnet ekstrauterin graviditet,fikk da sent inn vevsprøver på endo, som var negative, men fikk beskjed om at jeg ikke kunne utelukke det likevel..
sliter med store smerter som blir verre for hver menstruasjon. nå sier legene d er endo, og vil sette meg på medikamentell bahandling uten utredning.
veldig frustrerende dette her, og føle at en ikke blir tatt på alvor når en virkelig har smerter..

marit

Hei Marit 85! :vinker:

Velkommen hit.
Du kan be om en henvisning til Ullevål - det er fritt sykehusvalg. Der er de flinke med endometriose. Ikke noe godt å gå uten utredning.

Veldig enig i det Karen og Maria sier her. Ullevål er stedet med stor S når det gjelder endometriose. Jeg er selv på ganske samme nivå som deg når det gjelder utredning og behandling, men sendte kopi av henvisning til Ullevål. Var der til UL i dag og fikk veldig god behandling og beskjed om at jeg nok er operert innen jul. Så selv om jeg ennå ikke har operasjonserfaring derfra føler jeg meg veldig trygg på at de vet hva de driver med. Slet selv lenge for å bli hørt og endelig få en diagnose. Velkommen hit. Jeg tror du kan lære masse her inne på forumet. Det har jeg i hvertfall gjort selv. Mange kloke og hjelpsomme damer her.

MaritV
05-12-07, 17:41
Hei hei og velkommen hit :hallo:

Reidun
05-12-07, 18:24
:hallo:

Tone80
05-12-07, 19:36
Velkommen:vinke::vinke:

Marit85
05-12-07, 19:41
takk takk:)