PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Jeg får vel skrive litt om meg selv jeg også da :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Jeg får vel skrive litt om meg selv jeg også da :)

Yvonne80
05-12-07, 17:56
Jeg er ei jente på 27 år, som bor i Østfold. Jeg har nå prøvd å bli gravid i 1 år og 7 mnd. I januar 07 ble jeg operert på Ullevål for første gang, etter maaaange år med store mage smerter, da hadde jeg en sigmoid reduksjon. i feb/mars 07 ble jeg opererert for arr brokk. Onsdagen 28 nov, ble jeg operert hos Langebrekke. jeg har etter første operasjonen gått med nesten konstante "blærekatar" smerter, det viste seg at det er innflammatorisk peritoneum på blæreperitoneum, noe som strekker seg fra rotundum til rotundum. Noe jeg vist må leve med (siden han ikke vile sette meg på hormonell behandling, siden jeg prøver å bli gravid), MEN...det kan hjelpe når jeg blir gravid. Er vist søkt videre til assistert befruktning, noe jeg ikke veit noe særlig om. Dr. Langebrekke mener at mine sjanger for å bli gravid er nå større enn noen gag....så da får vi håpe på dette....

det var historien min.. :vinker:

Reidun
05-12-07, 18:29
:hallo: velkommen inn til oss.:kjempeklem:

NN2
05-12-07, 20:43
Hei og :hallo: til oss.

Aina
05-12-07, 22:56
:hallo:

Karen
05-12-07, 23:24
Velkommen Yvonne!:vinker:
Hyggelig å se en til fra Østfold.

Tove
06-12-07, 19:48
Hallo og :hallo: til forumet. Håper det kan være nyttig for deg.

Tove

Maria
06-12-07, 20:01
:hallo:

MaritV
07-12-07, 11:37
Hei hei og velkommen hit !

Karoline
07-12-07, 19:12
:hallo:til oss