PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ny her inne... [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ny her inne...

neemii
17-12-07, 12:51
Jeg er 26 år og helt ny her inne.
Jeg har ikke fått min endelige endo.diagnose ennå,men var hos spes.gyn for kort tid siden,og han mente at det kunne ikke være noe annet. Jeg har vært plaget med menssmerter siden jeg var 14-15 år. Jeg fikk en datter da jeg var 18,og en sønn da jeg var 20. Etter svangerskap og fødsel har smertene bare blitt værre. Nå har jeg vondt fra eggløsning og noen dager inn i mens.(altså mellom 2-3 uker) HVER måned.:slå: De siste to årene har jeg også hatt smerter ved samleie.:xsex: Jeg kontaktet derfor fastlegen min,som sendte henvisning på gyn.pol på sykehuset. Fikk time om 4 måneder. :gaah:Ringte derfor "fritt sykehusvalg" og ble rådet til å ringe til Ålesund,Medi3. Der fikk jeg time hos en spes.gyn.5 dager etter jeg ringte. Har netopp vært der og etter gu og vaginal ultralyd,sa han at dette var nok det jeg trodde det var:Endometriose!
Han sendte brev til sykehuset,og jeg har time til laporaskopi 5.feb.
Vi har så smått bestemt oss for å starte prøvingen for ny baby,så jeg håper at det klaffer. Tar tiden til hjelp,så får vi se hva som skjer.
Det var litt om meg....

Reidun
17-12-07, 18:02
vil ønske deg velkommen inn til oss.

:julestjerne:

Ann-Karin
17-12-07, 19:35
Velkommen hit! Så bra at du fikk firholdsvis rask hjelp!

Karen
17-12-07, 20:10
Velkommen skal du være!
:julesmil:

Aina
17-12-07, 20:30
Velkommen hit. Godt å høre at du får raskt hjelp....

NN2
17-12-07, 21:28
Hei og :hallo: hit

Tone80
17-12-07, 23:10
Velkommen skal du være:)

Vigdis
18-12-07, 20:50
Velkommen! Håper du vil trives her inne! :nissevink:

AnnikenH
19-12-07, 12:51
Velkommen hit til oss:)
:julesmil:

MaritV
02-01-08, 21:57
Hei hei og velkommen hit.
Mine smerter ble også mye verre etter svangerskap og fødsel. (for 6 år siden)
Nå har jeg en ny baby på 4 mnd, og jeg har fått satt inn hormonspiral. Så jeg håper det hjelper på.
Lykke til med prøvinga :)