PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heia! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heia!

LindaF
29-12-07, 14:12
:hohoho:

Jeg er helt ny her inne :)..Det var nå godt det fandtes et slik tiltak :)..Litt om meg, kommer fra Færøyene, men har bodd i Norges land siden slutten av 90 tallet. Er for tiden bosatt i Møre og Romsdal ikke langt i fra Ålesund. Hvor jeg jobber, men det lite da jeg sliter stort med diagnosen Endo. Fikk stilt diagnosen for over 2 år siden, hvor jeg har blitt en kasteball mellom leger som ikke har trodd meg. Ble også operert for to år siden, da etter operasjonen ble betraketlig bedre. Men, etter en stund ble jeg verre igjen, så nå er jeg tilbake til start igjen:(..Hilser til alle som er her :julestjerne:

Dette var litt om meg:julesmil:

Linda

NN2
29-12-07, 14:45
Hei og :hallo: hit

Tone80
29-12-07, 14:51
Hei Linda, og velkommen hit:xgledeseg:

Aina
29-12-07, 15:46
Velkommen. Håper du får hjelp snart.

Ann-Karin
29-12-07, 16:20
:hallo:Jeg bor i Ålesund og bruker gynekolog Ibsen på Moa - og han kan endel om endo. Kanskje du skal be om henvisning dit?

LindaF
29-12-07, 18:37
:hallo:Jeg bor i Ålesund og bruker gynekolog Ibsen på Moa - og han kan endel om endo. Kanskje du skal be om henvisning dit?

Ja, skal ditt faktisk på onsdag. Har vært hos han for mange år siden :) Takk..

Karen
29-12-07, 18:57
Velkommen Linda! Håper du får hjelp på onsdag.

Vigdis
30-12-07, 19:32
Hei Linda!

VIl være med¨å ønske deg velkommen! Håper du vil trives her,og at du får den hjelpen du trenger... Både jeg og mange her inne vet hvordan det der med å bli kastet rundt i systemet er... desverre.. lykke til på onsdag!
:julestjerne:

Reidun
30-12-07, 20:18
:xgledeseg: VELKOMMEN INN TIL OSS.:xkos:

Katarina
31-12-07, 01:31
Hei på deg!

Så flott du fant oss! Håper du vil trives her. :klems:

LindaF
31-12-07, 15:25
Tusen takk alle sammen:kjempeklem:...Nå da jeg har funnet dere, så har jeg tenkt å bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kjempe leeeeeeeeeeeeennnnngggggeeeee...:lykkelig:

Ønsker dere alle sammen et godt nyttår:fest: Med gange gode ønsker:skål:

Linda:xgledeseg:

Irene
01-01-08, 18:20
heia Linda!
Velkommen til oss:xgledeseg: synd at du sliter slik med endoen, håper du får hjelp hos gynekologen i morgen!

Tove
01-01-08, 20:21
Hei Linda

og velkommen til et flott forum. Håper du vil trives.

Hilsen fra Tove

MaritV
01-01-08, 23:51
Hei og velkommen hit:xgledeseg:

Ann-Karin
02-01-08, 10:45
Du er vel ferdig hos gyn. Ibsen ettersom du hadde time klokken ni!? Håper dere la en bra plan for at du skal få det bedre fremover!

LindaF
02-01-08, 12:11
Du er vel ferdig hos gyn. Ibsen ettersom du hadde time klokken ni!? Håper dere la en bra plan for at du skal få det bedre fremover!

Hei:) Ferdig for en time siden akkuråt. En plan ble lagt, om den er så veldig god det for tiden å vise. Skal til å begynne med NuvaRing, se om det kan ha noen hjelp + ikke ta pauser imellom. Det vil si, la det gå litt lengre imellom før jeg tar menspauser. Skjønner ikke helt hvordan det kan ha noen hjelp på noen smerter? Har jo prøvd å tatt p-piller uten pause en tid (lenge siden), men det hadde ikke noen hjelp i seg. Smertene kom nå uansett. Kropper skjønner ikke det, at da man ikke tar pauser, så skal man ikke ha vondt imellom tiden, ikke min kropp ihvertfall. Men, vi får nå se. Skal inn til han til sommeren igjen, så da får vi se hva som skjer...Det er å håpe på det beste :)

Katarina
02-01-08, 12:25
Lykke til, skal krysse fingre for at du blir mye bedre og smertefri med ringen. :klemme: