PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei, hei [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei, hei

Sara Helene
04-01-08, 01:06
Hei alle sammen. Nå har jeg vært her og snoket en stund, og tenkte det var på tide å presentere meg. Jeg ble medlem rett før jul, men har vært litt inne på sidene før det. Jeg heter Sara og er 31 år, jeg er gift med K og vi har tre herlige barn, gutt-96 og tvillingjenter-98.
Grunnen til at jeg "trengte" å bli medlem er at jeg har fått endo for andre gang. Var inne til lap og fjernet cyste og venstre eggstokk i 2004, og var smertefri og fornøyd i ca 1 1/2-2 år. Siden har smertene sneket seg på og i våres fikk jeg bekreftet mine mistanker hos gyn. Må bare si at jeg ikke fikk noe info om endo eller at det kunne komme tilbake. Heller ingen tips om dette nettstedet :sukk:
Føler denne gangen at jeg har fått hjelp og blitt tatt på alvor, jeg har en super fastlege, og gyn som visste hva det var fra første undersøkelse ( selv om han ikke delte så mye info med meg...)
Forrige fastlegen min mente at smertene jeg hadde, med kaldsvette, kvalme, osv var forstoppelse, og at det ville bli bedre hvis jeg hyperventilerte i ca et minutt:klapper:
Jeg har vært sykemeldt nå fra september og 16 januar skal jeg inn til Anton og fjerne livmor. litt rart å si det, men jeg gleder meg. Håpet er jo selvsagt at det blir det, og at jeg blir helt frisk:)
Jeg må bare si at jeg har lest noen historier her og der og har blitt rørt mer enn en gang, så jeg sender en:kjempeklem: til alle med et ønske om at 2008 blir ett bedre år for oss alle.
Sara

Katarina
04-01-08, 01:23
Hei på deg og så flott du endelig gav slipp på 'luskingen'. Skal bli koselig å bli kjent med deg. ;)

Tragisk historie du forteller om å ikke bli tatt på alvor og få infoen som finnes, men det er dessverre altfor ofte slikt skjer, så du er ikke alene. Fint at du nå har kommet i de beste hender, og ønsker deg lykke til med fjerningen. Det blir nok bra for deg, ja!

:klemme:

NN2
04-01-08, 01:56
Hei og :hallo: hit.

Ønsker deg også et godt nytt år:xkos:

MaritV
04-01-08, 11:26
Hei hei og velkommen hit..
Lykke til med operasjonen:xkos:

Vigdis
04-01-08, 15:11
Velkommen, og lykke til med operasjonen!
Skal bli koselig å bli kjent med deg!:xkos:

Tone80
04-01-08, 18:05
Hei, og velkommen!!

Ønsker deg masse lykke til med operasjon:)

Katrine1973
04-01-08, 18:42
Hei hei. Velkommen hit. Her er det flott å være!:xgledeseg:

Aina
04-01-08, 19:41
Forrige fastlegen min mente at smertene jeg hadde, med kaldsvette, kvalme, osv var forstoppelse, og at det ville bli bedre hvis jeg hyperventilerte i ca et minutt:klapper:

Haha... for en fjott...

Velkommen hit. Anton tar nok godt vare på deg i januar. Godt å høre at du får hjelp. Håper du blir smertefri og fin snart.

Karen
04-01-08, 19:52
Velkommen Sara Helene!
Håper du blir kvitt plagene dine etter operasjonen.

Tove
04-01-08, 20:34
Hei

og velkommen. Lyke til med opersajon og håper det hjelper deg.
For meg har det vært kjempebra etter jeg fjernet livmor. Håper det blir like bra for deg.

Hilsen Tove

Karoline
05-01-08, 00:45
Velkommen til oss. Lykke til med operasjonen

Jorunn
05-01-08, 02:29
Hei og hå og velkommen hit.

Lykke til med operasjon og tupp i rævva til toskete lege som kommer med idiotiske forslag.. Hm.. det er som å høre min, nesten..

*ler*

Sara Helene
06-01-08, 08:57
Tusen takk alle sammen!! Han legen ble skifta ut ganske raskt,ja :knegg:
Har lest noen av dine legehist nå, Jorunn, og noen av samtalene du referer kan godt ha vært fra hans munn... Holdt på å le meg ihjel, forresten

Lisbeth
06-01-08, 12:48
Heisann!
Velkommen inn til oss.
Lykke til med forestående operasjon!

Ingrid
06-01-08, 14:45
velkommen hit! Lykke til med operasjonen! Tror at mange leger har egen klubb - der de konkurrerer i å gi mest mulig merkelige svar og kommentarer!
Flott at du får hjelp!

Miriam
06-01-08, 16:26
Hei og :hallo:

Monika E
11-01-08, 00:21
Hei Sara Helene.

Lykke til med operasjonen. Jeg fikk min livmor fjernet i november, og har begynt en ny tilværelse uten smerter og sterke blødninger. For meg har det stort sett vært positivt. Håper du også får det myyyeeee bedre.

:vår:

Monika E

Sara Helene
11-01-08, 02:10
Tusen takk for det! Bare noen få dager igjen nå så:hurra: Så flott at det har gått bra for deg!