PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Elin [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Elin

Elin
11-05-06, 21:21
Elin heter jeg, nærmer meg 27 år, off som tiden går:fnis: Samboer med absolutt verdens beste mann.

Jeg fikk påvist endo 2000 - 01 rundt der ca. Siden jeg å min eksmann aldri ble gravid. Sette igang med IVF i 2002, mistet etter ca 5 uker. Nytt forsøk noen mnd etterpå, var gravid helt frem til uke 20, da kom en liten jente til verden så altfor tidlig.

Endo, ble borte etter Julie kom til verden, hadde ikke smerter ved mens engang. Men mye skjedde dette året, min eksmann flyttet ut, og etter ca 1 år traff jeg på min nåværende samboer. :hjerte:

Så i fjor sommer begynte jeg å værke noe aldeles fryktelig nede til venstre side. Jeg forstod ingenting, det hele begynte etter jeg hadde satt inn hormonspiralen, grusomme smerter. Min samboer fikk meg til gyn. han sa det var endo som hadde begynt igjen. så begynte jeg på provera, men det hjalp ikke. Så nå har jeg synarela, men det er ikke noe god effekt det heller:sukk:

Men et lyspunkt er jo at nå skal jeg til Ullevål den 14 juni, håper han kan hjelpe.

God klem fra Elin

Maria
11-05-06, 21:30
:vinke:

Velkommen til forumet!

Så trist historie du forteller :dakars: føler med deg. Håper at ting ordner seg for deg.
Lykke til hos Anton!

:klemme:

Katarina
11-05-06, 21:59
Hei på deg, fin presentasjon. :klemme:

Men atte.. ehh.. heter du Elin eller Runa? :skrape:

Diane
11-05-06, 23:42
Hei på deg, fin presentasjon. :klemme:

Men atte.. ehh.. heter du Elin eller Runa? :skrape:

Eller Milli fra forrige forum?

Uansett, :hallo:skal du være. Håper du får god hjelp hos Anton i juni. :)

:natta:

Reidun
12-05-06, 07:37
hei hei vennen..
velkommen inn hit..
jeg er så glad jeg har blitt kjent med deg..:dulte:
og jeg ser frem til hver gang vi kan ta oss en msn prat...
:sol:
ønsker deg lykke til fremover..
og hos anton....:dulte:

NN2
13-05-06, 03:34
Så fint å bli kjent med deg også, selv om historine du skriver er trist.... Håper du vil trives her inne hos.:dulte:

Ønsker deg lykke til hos :anton: i Juni og god bedring!

:klemme:

Elin
14-05-06, 14:00
:D :rødme: :flau: :rolf: :knegg: :fnis: Etter å ha lest det som jeg skrev, mitt navn er ELIN ja, men jeg er så vandt med å skrive Runa, det heter jeg på FUB så det har blitt en vane :fnis: :fnis:

Sorry.....

:pekele:

Maria
14-05-06, 17:37

:D :rødme: :flau: :rolf: :knegg: :fnis: Etter å ha lest det som jeg skrev, mitt navn er ELIN ja, men jeg er så vandt med å skrive Runa, det heter jeg på FUB så det har blitt en vane :fnis: :fnis:

Sorry.....

Ler jeg nå :latterkule:

Katarina
14-05-06, 17:40

Sorry.....

:knegg:

Takk for oppklaringen.

Ingrid
18-05-06, 15:58
Hei Elin!

Da har jo vi "møttes" inne på fub....
Velkommen inn hit da!

Ingrid