PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ny her! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ny her!

Teresa
09-01-08, 14:49
Heisann!

Jeg ble så glad da jeg oppdaget dette forumet! Ble nesten på gråten... :)

Kan fortelle litt om meg da...
Jeg er 30 år har slitt med plager i mange år, men ikke skjønt at det var noe galt. Utenom at jeg ikke blir gravid da... Var hos legen i fjor høst og det tok bare 2-3 uker før jeg fikk time på Ullevål. Så nå er jeg satt opp til lap i neste uke! Så dette gikk raskt! Legen sa jeg hadde endometriose kategori 4 (fra 1-4), ble jo litt skremt av dette. Han trodde jeg hadde endo på eggstokker, livmor og tarm, og regnet med at jeg måtte gjennom en lap til litt senere for å rydde opp det siste.
Jeg har sterkt barneønske og håper å starte på IVF!
Gleder og gruer meg til lap neste uke. Gleder meg til å fjernet dritten og gruer meg til en eventuell beskjed om at det kan bli vanskelig å få barn.

Har mye annet fint å se frem til da, skal gifte meg i mars. :bryllup:

Hyggelig å hilse på!

klem, Teresa

Maria
09-01-08, 14:55
Hei Teresa! Velkommen hit. :)

Du er heldig som skal til Ullevål, der er de flinke! Lykke til!!
Og så koselig med bryllup i mars da, jeg har 1 års bryllupsdag 23. mars. :hjerte:

NN2
09-01-08, 16:51
Hei og :hallo:hit

Tone80
09-01-08, 16:52
Hei Teresa

Velkommen hit!

Forstår akkurat hva tanker du må ha hatt da du først fikk vite om endometriosen. Jeg fikk selv diagnosen i høst, og jeg ble helt i fra meg. Takket være dette forumet her, så klarte jeg å legge vekk redselen litt, og heller få gode råd, støttende ord og masse positivitet her inne. Det håper jeg du også kommer til å føle etterhvert:)

Her kan du spør om alt:)

Så kjekt at du skal gifte deg! :hjerte:

Katarina
09-01-08, 17:54
Heisann og velkommen skal du være!
Så flott at du fant oss, og da spesielt før du skal operere - så vi kan berollige deg litt. ;) :klemme:

Karen
09-01-08, 19:05
Velkommen hit Teresa!:vinke:
Jeg er enig med Maria om at du er heldig som kommer til Ullevål. De er flinke, og så er de som jobber der sååå hyggelige. Lykke til!

Marit K
09-01-08, 20:18
Velkommen hit :hallo:!!

Reidun
09-01-08, 20:38
velkommen inn til oss.

så koselig at du skal gifte deg.

:bryllup:

Katrine1973
09-01-08, 20:46
Hei! Og velkommen hit! Enig med de andre om at du er heldig i det uheldige ved at du skal operere v Ullevål. Kjempeflinke og hyggelige! Jeg håper du våkner til gode nyheter, men om du ikke gjør det, kom hit, så får du ut litt guffe!!! Det er ingen som forstår så godt som disse jentene her, som har vært gjennom det meste!

Gratulerer med forestående bryllup: :katarina::inbed::skvis:(endelig fikk jeg bruk for alle disse romantiske smilyene!)

Lykke til videre!:tildeg:

Karoline
10-01-08, 21:41
Velkommen hit. Mars er en super måned. Har nemlig bursdag i mars

Lisbeth
10-01-08, 23:39
Hei og velkommen hit!

Monika E
11-01-08, 00:12
Hei Teresa

Håper du får gode nyheter på din lap, og ønsker deg et fantastisk bryllup i mars. Jeg er også ny her, men har allerede funnet mye god informasjon, og fått mange oppmuntrende meldinger. Jeg tror nok vi finner ut at dette er et blivende sted

:gruppeklem:

Monika E

Sara Helene
11-01-08, 02:16
:hallo:
Velkommen fra meg og! Jeg skal og opereres på ullevål neste uke, på onsdag. Håper det blir bra for oss begge:) Har vært til lap en gang før, og det gikk fint. De er hyggelige der! Forumet her er kjempefint, har fått masse råd, og svar på alt jeg har spurt om. Lykke til!

Irene
11-01-08, 08:26
Hei Teresa!
Velkommen hit til forumet, blir kjekt å bli bedre kjent med deg:yiiha:
Lykke til med lap og det som måtte komme etterpå, og kos deg med forbredelsene til:bryllup: Klem

Aina
11-01-08, 10:51
Gratulerer med forestående bryllup og velkommen hit. Kjempeflott at du fant oss. Jeg forstår redselen din for dårlige nyheter når det gjelder graviditet. Jeg ble selv akkurat oprerert og var livredd for hva de ville si om at jeg ikke hadde blitt gravid enda. Jeg fikk ikke de beste nyhetene, men jeg fikk da en sjanse, og det er faktisk bedre å få en liten sjanse når de er ærlige, selv om det gjør litt vondt, enn at de gir deg en stor sjanse fordi de ikke er ærlige.... Da får du i hvertfall hjelp videre dersom du skulle trenge det....

Aina
11-01-08, 10:52
Kan jeg forresten spørre hvor lenge du har prøvd å bli gravid?

Vigdis
11-01-08, 11:11
Hei:vinke: og:hallo: hit!

Jeg er sikker på at du kommer til å trives her inne, følte som deg en enorm lettelse for å finne dette forumet!
Lykke til med lap på Ulevål, jeg har vært der to ganger og operert, de er helt supre, og veldig dyktige, så du er i de beste hender!
Koselig med bryllup.. jeg blir nesten litt misunnelig..................:flørt:

:klems:

MaritV
11-01-08, 21:28
Hei Theresa og velkommen hit.
Så bra du får raskt hjelpe nå, håper det ordner seg for dere.
Også så artig med bryllup snart. Skal bli spennende å følge deg i tiden fremover :)

Mona70
14-01-08, 20:24
Jeg er også ny her! Giftet meg i september, den STØRSTE dagen i livet mitt:bryllup: Husk bare at det koster mye krefter å planlegge og gjennomføre denne dagen, så ta vare på deg selv og spør om hjelp fra de rundt deg, lykke til :grattis:

Aina
15-01-08, 20:17
Haha, husker åssen jeg var... Gikk visst rundt som ei forvirra litt lett-irritert høne. Folk prøvde å hjelpe meg, men jeg skulle absolutt dobbeltkontrollere dem :fnis: Toastmasteren fikk virkelig gjennomgå de siste dagene. I en samtale med han begynte han å si noe, da han kom til "Jeg har glemt..." fikk jeg et svært anstrengt fjes og hveste til han i panikk "HVA HAR DU GLEMT???" Det viste seg å være en helt annerledes slutt på den setningen enn jeg først trodde :knegg:
Lykke til med bryllupet Teresa.

Tove
15-01-08, 20:48
Hei

og velkommen her. Håper forumet kan være nyttig for deg.

Masse lykke til med stor dag i mars.

Hilsen fra Tove

Teresa
16-01-08, 14:03
Så snille dere er!! :suss:

Jeg skal til lap i morgen! Og nå gleder jeg meg til å bli lagt i narkose, smerter på vei kjenner jeg... På vei til å få menstruasjon, håper ikke det lager problemer for lap. Men da ville jeg vel fått beskjed om det..?

Aina: Har prøvd i 1,5 år nå.

Tusen takk for alle lykkeønskninger!
Klem fra meg :rose:

Aina
16-01-08, 14:35
Så snille dere er!! :suss:

Jeg skal til lap i morgen! Og nå gleder jeg meg til å bli lagt i narkose, smerter på vei kjenner jeg... På vei til å få menstruasjon, håper ikke det lager problemer for lap. Men da ville jeg vel fått beskjed om det..?

Aina: Har prøvd i 1,5 år nå.

Tusen takk for alle lykkeønskninger!
Klem fra meg :rose:

Lykke til på lap i morgen. Jeg fikk menstruasjon på operasjonsdagen, og det gjorde ikkeno. Var tvert imot en fordel siden de da oppdaget hvor blodet kom inn i bukhulen fra.
1,5 år ja... Hmm vi hadde prøvd i overkant av et år da Anton ga oss 6mndr prøvong før vi eventuelt søkes videre til IVF. Men kommer jo litt an på hva de finner der inne også.

Diane
16-01-08, 21:14
Hei Teresa og velkommen! :hallo:

Lykke til med lap imorgen! Å ha mens under lap er ikke et problem for inngrepet.

Karen
16-01-08, 21:20
Lykke til med lap i morgen!