PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Jeg er Katarina [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Jeg er Katarina

Katarina
23-04-06, 13:02
Hei!

Jeg heter Katarina, er 27 år og bor i Halden. Fikk diagnosen høsten 03, etter 7 år med smerter og utredning. Har nå hatt 2 lapraskopier, siste mars 04 på Ullevål, der det ble fjernet cyster og sammenvoksninger. Skal om 4 dager inn til ny lapraskopi igjen, og gleder meg enormt. Har den siste tiden hatt mye smerter og går på sterke medikamenter mot dette. Går også på sprøyter, slik at jeg er satt i kunstig overgangsalder, og trives med de. Er en av de som har slitt/sliter stort med det psykiske endometriose fører meg seg, da spesielt tap av selvfølelse og det sosiale liv.

Ellers har jeg vært ufrivillig barnløs i 5 år, noe jeg etter egen vilje lenger ikke er, da bl.a. forholdet tok slutt og jeg prioriterer god helse fremfor barn nå. :)

Jeg er også administrator på dette forumet, men til tider vil andre ha denne oppgaven, f.eks. når jeg skal innlegges nå.

Er det noe dere lurer på ifb forumet eller mine andre erfaringer, - så ikke nøl med å ta kontakt! :blunk:

Klem til alle fra
meg. :klemme:

Maria
23-04-06, 23:41
Hei Katarina :vinke:

Reidun
24-04-06, 07:56
heia.
koselig å bli kjent med deg.
du er flink ang forumet.
takk for hjelpen.
:klemme::klemme::klemme::klemme::klemme:

NN2
24-04-06, 13:03
Du har gjort en bra jobb med det nye forumet! Og det til tross for at du sliter så veldig!
Ønsker deg en riktig god bedring og at du kommer deg såpass at du blir operert om noen få dager. Skal X alt jeg kan og sende mange god bedring vibber til deg!!!!!!

klem

Katarina
24-04-06, 21:13
Tusen takk for gode ord, JanneF. God du. :klemme: