PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann. :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann. :)

AnnieM
28-02-08, 01:04
Så fikk jeg endelig rota meg inn her.

Jeg fikk diagnosen endomteriose sommeren for 5 år siden, og ble da operert i tarm i tillegg til at en og en halv eggstokk ble fjernet. Jeg har forsåvidt hatt det bra etter dette, men kjenner jo stadig at det er noe.

Jeg har samboer, 2 jenter og en liten Cairn terrier.

Tone80
28-02-08, 10:02
Velkommen hit:)

Tror du kommer til å trivs her;)

Sara Helene
28-02-08, 10:33
Hei og velkommen!!
Håper du får like mye hygge og nytte av sidene som jeg har fått! Her er det en masse flotte damer som kan mye! :vinker:

Maria
28-02-08, 10:35
Hei Annie!!

Koselig å se deg igjen! :D
Det er et stort og flott forum vi har fått her.

:klems:

NN2
28-02-08, 11:38
Hei og :hallo:hit

AnnieM
28-02-08, 12:34
Hei Annie!!

Koselig å se deg igjen! :D
Det er et stort og flott forum vi har fått her.

Takk Maria. :)

Ja, det ser flott ut, men jeg får masse røde kryss her inne.
Får se om jeg finner ut av det, hvis ikke får jeg bare overse.

:klem:

Katarina
28-02-08, 12:38
Takk Maria. :)

Ja, det ser flott ut, men jeg får masse røde kryss her inne.
Får se om jeg finner ut av det, hvis ikke får jeg bare overse.

:klem:

Heisann! Det kan være noe med innstillingene dine å gjøre, har du sjekket opp dette?

Velkommen skal du være! :klemme:

AnnieM
28-02-08, 13:00
Heisann! Det kan være noe med innstillingene dine å gjøre, har du sjekket opp dette?

Velkommen skal du være! :klemme:

Hei hei.

Ja, jeg har sjekket sikkerhetsinnstillinger, der står det middels. Er på et annet forum som er Vbulletin også, men der fungerer alt fint. Elsker smileys da, så det er litt synd. ;)

Takk for det. *klem*

Karen
28-02-08, 13:40
Velkommen Annie! :hallo:

Diane
28-02-08, 14:28
Hei Annie og velkommen tilbake!!
Begynner å bli en stund siden vi var på kafè på Gjøvik nå. Hvordan går det med deg? :klemme:

Lisbeth
28-02-08, 16:43
Hei og velkommen hit!

Aina
28-02-08, 17:09
Hei, hei...velkommen :)

AnnieM
28-02-08, 18:47
Tusen takk alle sammen. :)

AnnieM
28-02-08, 18:49
Hei Annie og velkommen tilbake!!
Begynner å bli en stund siden vi var på kafè på Gjøvik nå. Hvordan går det med deg? :klemme:

Hei du og takk for det! :)

Ja, tiden går fort. Merket det når jeg skulle skrive om hvor lenge siden det var at jeg fikk endo, tenkte 3 år nå til sommeren, men det er 5 år!!
Det går ikke så veldig bra egentlig, skal inn til lap i mai, gruer meg veldig til det.
Hva med deg, har du det bra? Har tenkt masse på deg. :klemme:

Ann-Karin
28-02-08, 20:20
Velkommen hit! :blomster:

MaritV
28-02-08, 22:13
Heisann og velkommen hit :)

Diane
29-02-08, 00:24
Hei du og takk for det! :)

Ja, tiden går fort. Merket det når jeg skulle skrive om hvor lenge siden det var at jeg fikk endo, tenkte 3 år nå til sommeren, men det er 5 år!!
Det går ikke så veldig bra egentlig, skal inn til lap i mai, gruer meg veldig til det.
Hva med deg, har du det bra? Har tenkt masse på deg. :klemme:

Æsj, det er synd at du må ha ny lap. Vet du hva som skal gjøres denne gangen? Du skal vel på Ullevål?

Jeg har jo fjernet både livmor og eggstokker og Anton fant ingen endo sist han var inne (bare sammenvoksninger), så jeg har vel ikke endometriose lenger ihvertfall. Men tarmene krangler, så det er vel sammenvoksninger igjen. Men de får nå bare være der til det evt. blir uutholdelig - etter alvorlige komplikasjoner etter de 2 siste lap'ene er jeg ikke så lysten på å ha flere inngrep.

Ellers er jeg fortsatt i 50% jobb på hjemmekontor og hangler meg gjennom dagene på et vis.

AnnieM
29-02-08, 00:47
Æsj, det er synd at du må ha ny lap. Vet du hva som skal gjøres denne gangen? Du skal vel på Ullevål?

Jeg har jo fjernet både livmor og eggstokker og Anton fant ingen endo sist han var inne (bare sammenvoksninger), så jeg har vel ikke endometriose lenger ihvertfall. Men tarmene krangler, så det er vel sammenvoksninger igjen. Men de får nå bare være der til det evt. blir uutholdelig - etter alvorlige komplikasjoner etter de 2 siste lap'ene er jeg ikke så lysten på å ha flere inngrep.

Ellers er jeg fortsatt i 50% jobb på hjemmekontor og hangler meg gjennom dagene på et vis.

Dette blir faktisk min første lap, det var åpen operasjon sist gang. Han skal inn å se om han kan gjøre noe, og hvis det går så regner jeg med at jeg også fjerner livmor og det han mener er rett å fjerne. Skal til Ullevål ja, tør ikke annet. :)

Uff, synd du skal slite så med de sammenvoksningene. Vet du om det er større sannsynlighet for det ved lap enn ved vanlig operasjon?
Du er tøff som jobber da, men godt at du kan ha hjemmekontor. :klems:

AnnieM
25-05-08, 13:35
Nå ser jeg forumet med bilder og alt, nå ble det veldig bra her inne! :blomster: