PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ny her.. [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ny her..

SonjaM
08-04-08, 21:04
Hei! Jeg heter Sonja, er 25 år og bor i Valdres.
Fikk påvist endo på lungene i 2002. Lungene mine punkterte hver gang jeg fikk mensen.. Var på Gjøvik sykehus flere ganger, og fikk vite at det kunne skje med høye, tynne mennesker som meg.. Men etter 4 mnd med lungekollapser sendte de meg heldigvis til Ullevål for operasjon. Da fikk jeg vite at det var endometriose og ble operert (kikhull) på begge lunger. De har ikke punktert igjen enda, men jeg sliter med mye plager i brystet og magen. Har prøvd både p-piller og p-sprøyte, men det blir bare verre, da jeg får nesten konstant blødning..
Nå har jeg, takket være dere, vært hos legen og fått henvisning til Anton Langebrekke. Gleder meg til å få noen flere svar! Ellers har jeg det stort sett bra, er i full jobb, og har bestemt meg for at endometriosen ikke skal få ta knekken på meg!:)
Men er hvertfall kjempeglad for å ha funnet denne foreningen og endelig noen som vet hva de snakker om!

Sara Helene
08-04-08, 21:44
Velkommen til oss! Så bra at du skal til Langebrekke, håper han kan hjelpe deg!

Tone80
08-04-08, 22:03
Velkommen hit. Her er det godt å være når du, som vi, har endo;) Masse råd og støtte å få:)

Håper du kommer til å like deg:)

Karoline
08-04-08, 22:27
Velkommen hit

Lisbeth
08-04-08, 22:34
Velkommen til oss!

NN2
08-04-08, 23:15
Hei og :hallo: hit

Katarina
08-04-08, 23:40
Heisann, der var du jo! ;)

Koselig at du tok turen hit, her har vi det bra.

:klemme:

Vigdis
09-04-08, 08:41
Hei og velkommen hit! :vår:

MaritV
09-04-08, 09:20
hei og velkommen hit :hallo:

Aina
09-04-08, 15:54
Velkommen hit. Det hørtes jammen skummelt ut dette med punketring av lunger hver gang man har mensen. Håper Anton kan gi deg noen svar.

Katrine1973
09-04-08, 16:12
Velkommen hit. Jeg skjønner dette må være frustrerende. Håper Anton kan hjelpe deg.