PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Guri [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Guri

Guri
18-05-06, 20:11
Hei!

Jeg heter Guri, er 28 år gammel, og er forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 9 år.:hjerte:
Jeg fikk konstantert endo etter en laporoskopi i september- 05, holdt da på med utredning for barnløshet.
De fant ikke så mye endo, men nok til at det hindret oss i å bli gravid.

Nå holder vi på med vårt første IVF-forsøk, går rundt som en tikkende hormonbombe i disse dager...:skrape:
Så vi :krysse: alt vi har, og håper på et etterlengtet under...

Diane
18-05-06, 20:21
Hei Guri og :hallo: til oss!
Lykke til med IVF-forsøket og hold oss oppdatert med hvordan det går!
:krysse: for dere!

NN2
18-05-06, 20:21
Hei!

Jeg heter Guri, er 28 år gammel, og er forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 9 år.:hjerte:
Jeg fikk konstantert endo etter en laporoskopi i september- 05, holdt da på med utredning for barnløshet.
De fant ikke så mye endo, men nok til at det hindret oss i å bli gravid.

Nå holder vi på med vårt første IVF-forsøk, går rundt som en tikkende hormonbombe i disse dager...:skrape:
Så vi :krysse: alt vi har, og håper på et etterlengtet under...

Hei på deg Guri!

Da ser det ut til at jeg er den første til å ønske deg:hallo: her til oss på forumet. Vi er allerede en gjeng her som er ganske så hekta allerede. Håper du vil trives her hos oss.

Ellers så :krysse: at ivf-forsøket går deres går deres vei og at dere lykkes!

:klemme:

NN2
18-05-06, 20:22
Diane kom meg vist i forkjøpet hun :pekele:

Elin
18-05-06, 22:08
Hei Guri!!

Velkommen hit til oss. Håper du vil trives, her er det mange fine jenter!!

God klem fra Elin

Guri
18-05-06, 22:12
Takk for hilsninger, koselig det:blafre:

Det har blitt et veldig fint forum, utrolig godt å ha et sted der man får svar på det meste...

Lisbeth
18-05-06, 23:40
Hei og velkommen til oss! Jeg er relativt ny her selv, men så langt ser det ut til å være en flott gjeng med herlige damer! Lykke til med forsøket!

Ingrid
19-05-06, 10:43
Hei Guri

Velkommen hit! Lykke til med forsøket! Vi er noen jenter her som har erfaring med de ivf forsøkene... Og være en tikkende hormonbombe kan jo være litt av en prøvelse - både for den ene og den andre.... Men det er jo litt morsomt også, i ettertid, og mimre over alt man klarte å irritere seg over..:rock: :hyper:

Reidun
19-05-06, 16:49
hei hei
velkommen inn hit.
her er det en gjeng med fine damer.
jeg har selv ikke vært medlem mer enn 1 år og trives veldig godt her inne.
lykke til med ivf forsøket ditt...
:blomster: :blomster: :blomster:

Maria
19-05-06, 17:06
:vinke:

Velkommen hit, kjempefint at du har funnt oss.

Ønsker deg masse lykke til med ivf forsøket, det er en spennende tid :krysse:

Gleder meg til å bli kjent med deg!

:klemme:

Katarina
19-05-06, 17:11
Velkomme hit, håper virkelig du vil trives her! :klemme:

Blir kos å bli kjent med deg. ;)

Karoline
21-05-06, 12:21
Velkommen hit. Blir spennende å følge IVF forsøket. Selv skal jeg starte opp ved neste mens.

MaritV
23-05-06, 18:05
Hei og velkommen til oss:blomster:
Jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din som en tikkende bombe.... (har hatt 4 forsøk det siste året)
Jeg skal krysse alt jeg kan for deg for at dere skal lykkes på deres første forsøk.
Håper du vil trives her hos oss:hjerte: Jeg er selv ny her inne, men trives veldig godt allerede;)