PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Her er jeg... [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Her er jeg...

Hege75
30-04-08, 11:21
Ung/gammel gift mamma med lang sykdomshistorikk.
Ante ingenting om dette forumet før nå i dag, da jeg googlet "fjerning av eggstokk":redd: Måtte øyeblikkelig opprette profil.. ser ut som man kan være sammen om å være syk her.:takk: Men uansett..litt om meg..Har 2 keisersnitt bak meg, hvorpå den 1. var hastesnitt.Den andre var planlagt , men da oppdager de at jeg har gått med et "hull" i livmoren i 6 år..antagelig pga panikk arbeid fordi det var så mye drama rundt den 1. Men hopper over de årene å går direkte til da jeg etter års plager å div forsøk, fjernet livmoren i jan 04. Etter dette har cyster og sammenvoksninger slåss om plassen. Det går omtrent ikke en dag uten smerter. Så nå ser jeg fram til å høre om andres erfaring. Det har vært diskutert endometriose, men legen er ikke helt med på diagnosen. jeg har en flott lege, men det er greit å høre andres syn på forskjellige ting!! Så Nå skal jeg surfe rund...er 100% ufør for tiden...så jeg har litt tid til overs:rock::synge:

NN2
30-04-08, 12:10
Hei og :hallo: hit.

Sara Helene
30-04-08, 13:24
velkommen til oss!:)

Katarina
30-04-08, 15:25
Hei på deg og velkommen til oss!

Håper du vil trives og finne mye nyttig info. ;)

PS. Har sendt deg mail ang navnet ditt.

Jorunn
30-04-08, 15:51
Heisann og velkommen!

:vår:

Karoline
30-04-08, 20:52
Hei velkommen hit

Tone80
30-04-08, 21:56
Hei hei, og velkommen hit:)

Hege75
30-04-08, 22:31
Tusen takk alle sammen. Godt å være i felleskap. Vil gjerne høre om andre har lignende historie.:drama:

Aina
01-05-08, 12:30
Hei og velkommen hit. Her vil du nok finne svar på det meste.

Lisbeth
01-05-08, 23:32
Hei! Velkommen til oss.

Reidun
02-05-08, 17:24
hei hei.

og velkommen inn til oss.:blomster:

MarianneV
03-05-08, 13:29
Hei og velkommen:)