PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Brått var jeg her.. [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Brått var jeg her..

Christine84
11-05-08, 21:16
Jeg så ei reklame på tv og bestemte meg for å gå inn å lese litt om dette,brått er jeg blitt medlem :p

Jeg er jente på 23 som bor i Oslo!
Er i full jobb.

Sliter med diverse mageproblemer,aldri fått noe svar på hva årsaken er!Bare at det antagelig er psykisk!Jeg går på antidepressiva,det er da veldig lett å skylde på det psykiske! Det gjør meg rimelig frustrert!
Derfor håper jeg å kanskje finne noe svar her inne!

Virker som et fantastisk forum!! :)

Katrine1973
11-05-08, 21:26
Velkommen hit. HÅper du har en god gynekolog som kan hjelpe deg videre. Viktig med god utredning. Er nok ikke få endojenter som har fått beskjed om å ta seg sammen gjennom tidene, og jeg er en av dem. Først med diagnosen begynte venner og familie å forstå at det faktisk dreide seg om mer enn paracett-smerter....

Lykke til!

Aina
11-05-08, 23:08
Velkommen. Håper virkelig at du finner de svarene du trenger og at du får en gynekolog som finner ut av smertene dine. Men du skal vite at du iallefall uansett ikke er den eneste som har opplevd "psykisk" eller "psykosomatisk" dukke opp når du minst venter det i forbindelse med dette. Men har du vondt så er det noe gæli, og det er ytterst sjelden man har vondt fordi man innbiller seg det. Det meste kan forklares men noen ting tar desverre lengre tid enn det burde. Jeg ville tipset deg om å få en "second opinion" hos en annen lege i første omgang.

NN2
11-05-08, 23:15
Hei og :hallo: til oss.

Hege75
12-05-08, 07:28
Velkommen hit!! Er ny her jeg å...men her er det godt å være! En ny verden som åpner seg! Fikk samme beskjed som deg...omtrent. Men nå har jeg tenkt å gå veien, uansett vanskeligheter. Dette forumet gir meg krefter, fordi man ser at det nytter!! Håper du finner ut av det :krysse:

Christine84
12-05-08, 08:23
Takk alle sammen for en hyggelig velkomst! :)

Jeg håper forumet kan gi meg litt krefter til å klare å oppsøke en ny lege som kanskje kan gi med bedre svar! jeg har vært hos flere leger,men jeg føler bare at ingen hører på meg! Har ingen fast gynekolog,men det burde jeg kanskje skaffe meg!

Tone C
12-05-08, 09:49
Hei:domm:
Jeg er en jente på 33 år, og ny i dette forumet, men virker helt supert for oss som sliter med disse problemene, og følgene av endometriose. Endelig funnet ett sted hvor det finnes likesinnede. JIPPI!!
Jeg fikk påvist endometriose for kun 1 uke siden, så dette er nytt for meg. Har levd med smerter jevnlig i ca 7 år. Har vært inn og ut på sykehus hvor ingenting har blitt funnet. Har følt meg som en hypokonder, da jeg har hatt mye smerter og vært tappet for krefter helt uten videre. Godt å endelig få en diagnose, og noe håndfast å forholde seg til.
Jeg skulle fjerne en liten cyste på egglederen for en uke siden på sykehuset Telemark. Skulle være ett lite inngrep som skulle forgå ved hjelp av kikkehulls metoden.Raskt skulle det også gå. Enden på visa var at jeg våknet opp 4 timer senere uten eggledere og ett alvorlig tilfelle av endometriose. Har vel ikke helt gått opp for meg ennå, men nå har jeg jo funnet dette stedet og det er jeg overlykkelig for:lykkelig:

Lisbeth
12-05-08, 11:15
Hei og velkommen til oss.
Om du trenger navn og nummer til en god gynekolog så send meg gjerne en PM. Han jeg bruker er helt fantastisk syns jeg. Skikkelig dyktig og godt oppdatert på endometriose.

Karoline
12-05-08, 12:40
Velkommen til oss

Hege75
12-05-08, 12:52
Jeg er en jente på 33 år, og ny i dette forumet, men virker helt supert for oss som sliter med disse problemene, og følgene av endometriose. Endelig funnet ett sted hvor det finnes likesinnede. JIPPI!!
Jeg fikk påvist endometriose for kun 1 uke siden, så dette er nytt for meg. Har levd med smerter jevnlig i ca 7 år. Har vært inn og ut på sykehus hvor ingenting har blitt funnet. Har følt meg som en hypokonder, da jeg har hatt mye smerter og vært tappet for krefter helt uten videre. Godt å endelig få en diagnose, og noe håndfast å forholde seg til.
Jeg skulle fjerne en liten cyste på egglederen for en uke siden på sykehuset Telemark. Skulle være ett lite inngrep som skulle forgå ved hjelp av kikkehulls metoden.Raskt skulle det også gå. Enden på visa var at jeg våknet opp 4 timer senere uten eggledere og ett alvorlig tilfelle av endometriose. Har vel ikke helt gått opp for meg ennå, men nå har jeg jo funnet dette stedet og det er jeg overlykkelig for:lykkelig:

Kjenner at jeg vil grine, så glad blir jeg på dine vegne...at du endelig har fått en diagnose!! Kjempe klem!!

Tone C
12-05-08, 13:09
Tusen takk for det:)
Håper virkelig det ordner seg for deg å!!!
Klemmer tilbake

NN2
12-05-08, 15:11

Hei og :hallo: til deg også.

Jeg er selv fra Telemark og blitt oppr. i Skien. ;) Ønsker deg en riktig god bedring. Du må bare ta kontakt om du skulle ha behov for å snakke med noen:klemme:

Tove
12-05-08, 19:48
Hallo

og velkommen til forumet.

Hilsen Tove

Karen
12-05-08, 19:59
Velkommen begge to!

MaritV
12-05-08, 22:33
Hei og velkommen hit begge to!

Tone80
12-05-08, 22:48
Velkommen til dere begge:sol:

Katarina
13-05-08, 09:06
Velkommen! :klems:

Aina
13-05-08, 17:42

Velkommen til deg også :)

Reidun
13-05-08, 22:24
velkommen inn til oss.

Jorunn
13-05-08, 23:01
Heisann og velkommen hit...

:vår: