PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ny her :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ny her :)

HeidiP
30-05-08, 22:22
Hei alle sammen!

Jeg har tenkt en stund på å melde meg inn her og endelig fikk jeg gjort det ;)

Jeg er 27 år gammel og bor i sør-Trøndelag sammen med samboeren min. Fikk diagnosen enometriose etter en kikkehullsoperasjon som ble gjort i forbindelse med utredning for barnløshet i februar. Jeg er mildt rammet av endometriose og har kun moderate smerter gjennom syklusen. Men er fremdeles ufrivillig barnløs, så det kan være at endoen spiller inn på fertiliteten min. Skal begynne med første IVF forsøk til høsten og håper det kan gi oss ønskebarnet :)

Gleder meg til å bli kjent med andre her på forumet :vinker:

Karoline
30-05-08, 22:32
Hei og velkommen til oss. Lykke til høsten

NN2
30-05-08, 23:37
Hei og :hallo: til oss.

Ann-Karin
31-05-08, 09:40
Velkommen hit! Godt å høre du ikke sliter så mye med smerter, barnløshet er mer enn nok i seg selv ;) Men masse lykke til når dere skal igang med IVF!

Jorunn
31-05-08, 10:16
Heisann og velkommen hit..

:blomster:

NN1
31-05-08, 11:33
Hei og velkommen!

AnnieM
31-05-08, 11:40
Hei og velkommen! :vår:

Vigdis
31-05-08, 13:53
Velkommen fra meg også! :vår:

Karen
31-05-08, 16:18
Velkommen!

arnhild
31-05-08, 22:19
Velkommen hit:vår:

Med hilsen Arnhild:sol::sol:

Sara Helene
31-05-08, 22:23
Hei, og velkommen til oss! :sol:

Aina
01-06-08, 10:29
Hei og velkommen. Lykke til med forsøk til høsten. Jammen godt du slipper unna de verste smertene i tillegg.

HeidiP
01-06-08, 12:56
Takk for alle hilsninger :takk:

Ja, jeg er heldig som slipper unna de verste smertene. Fikk vell egentlig litt bakoversveis da jeg fikk beskjed om at de hadde funnet endometriose hos meg, for jeg har ikke store smerter per i dag. Men har moderate smerter gjennom hele syklusen så jeg kjenner vel at ting ikke er som det skal.
Både gleder og gruer meg til IVF-forsøket til høsten, men håper det blir et barn ut av det :krysse: Vi har ventet lenge nok nå :)

Reidun
01-06-08, 20:39
velkommen inn til oss. :blomster:

Lisbeth
01-06-08, 23:42
Jeg trodde at jeg hadde ønsket deg velkommen allerede, men det har jeg visst ikke :lete:. Velkommen!!!

MaritV
24-06-08, 19:43
Hei og velkommen hit.
Artig med enda ei fra Trondheim :)

Tone80
06-07-08, 14:14
Velkommen hit:)

Jeg skal også også snart igang med ivf, min andre.

Kjenner meg igjen i det du sier. Sliter heller ikke med smerter under menstruasjon, bare litt i starten.....som forsvinner etter etter en ibux.

Ønsker dere masse lykke til med ivf. Det blir spennende!!

Irene
07-07-08, 20:37
hei hei:vinke: og velkommen til oss! Lykke til med ivf til høsten!