PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann!

solfrid h
22-08-08, 20:48
Jeg tenkte jeg skulle si litt om meg selv nå som jeg har vært innom her titt og ofte og smugkikket. Jeg ble medlem her for ca 2 mnd siden og er allerede blitt hekta:)

Jeg er 32 år og fikk rett før jul diagnosen endometriose(for en julegave) etter utredning
for barnløshet.
Jeg har samboer som er en iherdig fisker så han ser jeg ikke mye av på sommeren så jeg har god tid til å sitte foran pc'n.Det i seg selv kan være en fin årsak til ingen barn:)
men vi gjør en god innsats på vinteren...he,he.

Jeg har hund og katt og koser meg med dem og håper på at jeg en dag lykkes med å
få barn. Har vært igjennom et forsøk som ikke gikk bra:(

Jeg er så glad for at denne foreningen finnes for da slipper vi alle å føle oss så alene.:)

klem fra solfrid

Sara Helene
22-08-08, 21:48
Hei solfrid, velkommen til oss! Her er det fort gjort å bli hekta, du er ikke den eneste:blunk:

Marit K
22-08-08, 22:34
:hallo: hit!!

Tror du blir å trives godt her inne på forumet:)!!

Karen
22-08-08, 22:38
Velkommen Solfrid! Håper dere lykkes med forsøkene.

MaritV
23-08-08, 11:42
Heisann og velkommen hit :)

Tone80
23-08-08, 13:06
Velkommen hit:)

Vi har mye felles:) Fikk diagnosen i fjor høst, vi har heller ingen barn, men derimot en deilig boxer og en skjønn katt;) Hadde mitt første forsøk i vår, som det gikk heller dårlig med, men nå er vi igang igjen:)

Håper du fortsetter å trivs her inne med oss:)

Jorunn
23-08-08, 23:03
Heisann og velkommen!!!

:vår:

Lisbeth
24-08-08, 10:04
Velkommen Solfrid!