PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei! må kanskje presentere meg jeg også.. [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei! må kanskje presentere meg jeg også..

Tina
31-12-08, 16:48
Hei alle sammen

Skreiv et innlegg her i går, men har jo glemt å presentere meg.. Får skylde på Lap.skopi nerver:redd:

Men altså jente på 32 fra Nord-Norge som fikk diagnosen endo i 2003. Har pga endo hatt 2 lap.skopi og en laptomi. Og skal nå i midten av januar ha min 3 lap.skopi. Har en samboer og vi har nu vært igjennom 3 ivf uten å lykkes desverre:) Men satser på at når dem nå får ryddet opp i endoen så starter vi på med større odds på nyåret:krysse: Har heldigvis ikke nå så fryktelige smerter som man kan ha med endo, men med væskefyldte eggledere og cyster så trur jeg ikke det har vært helt gunstig i de 2 siste ivf forsøkene. Vi begynte vårt 3 forsøk hos Hausken og har 2 forsøk til. Endo+ diverse har skapt mye trøbbel i ivf rundene våres så på snart 4 år har vi kun fått til 3 insett. Sier nå kun for synes ikke det er så mye på alle de årene. Selv om man selgfølgelig skulle ønske at alt klaffet på 1 forsøk;) Har i allefall ikke tenkt å gi meg enda, så lenge endoen ikke forverrer seg så:)

Ønsker dere alle et riktig godt nyttår og håper dere får en fin:fest:

Cecilie G
31-12-08, 17:15
Godt nyttår og lykke til :vår:

Karen
31-12-08, 17:23
Velkommen Tina!
Lykke til med forsøk, og Godt Nytt År!

Kathrine U K
31-12-08, 17:31
Hei og velkommen! :)

Godt nyttår og lykke til!

stina
31-12-08, 18:25
Heihei :)
vælkommen hit skal du åsså være :)
E ny hær æ også.
Å starter med ivf 09 :)
Skal bestemmes 6 januar hvilken behandling vi ska ha :0)
Masse lykke til dere :)

Å et rigtig godt nytt år :)

Lisbeth
31-12-08, 18:57
Velkommen Tina!
Lykke til med forsøkene.

Karoline
31-12-08, 19:45
Velkommen hit, og lykke til

Reidun
01-01-09, 01:08
velkommen inn til oss. :blomster:

NN2
01-01-09, 03:37
Hei og velkommen hit :hallo:

Aina
01-01-09, 15:17
Hei, velkommen hit og godt nyttår. Lykke til med helse og ivf i 2009.

Astrid
01-01-09, 15:48
Velkommen hit :blomster:

Katrine1973
01-01-09, 17:03
Velkommen og lykke til!

Sara Helene
01-01-09, 18:48
Velkommen, skal bli hyggelig å bli kjent med deg! Lykke til med lap og ivf!

Lise1
01-01-09, 19:51
Velkommen! :sol:

Liv30
01-01-09, 21:39
:hallo:

Tina
02-01-09, 19:22
Tusen takk for hyggelig velkomst alle sammen:blomstersmil: Godt nytt år til dere alle sammen! Skal bli hyggelig å bli kjent med dere:)

Håper vi alle får et kjempe fint år med ikke alt for mye endo plager:jente:
Ønsker dere lykke til dere andre som også skal ha ivf!!

Ann-Karin
03-01-09, 08:05
Trist at 3 IVF ikke har ført til baby, skal :krysse: for at dere lykkes i 2009! Godt å lese at du ikke sliter sånn med smerter. Jeg ble også verre av forsøkene, vi får håpe at du blir bedre ettet "oppryddingen"!

Sist, men ikke minst - velkommen hit!

MaritV
03-01-09, 15:41
hei og velkommen hit:)

Tina
03-01-09, 20:00
Takk for hyggelig velkomst Ann-Karin og Marit:rørt:

Ja det er synd at man ikke har lykkes tidligere, men man må bare stå på videre for før eller siden blir det nokk våres tur også:)vet jo at det er mange som må ha mange forsøk før det sitter, men heldigvis lykkes jo de fleste så det er bare å forsøke igjen. Det vet vel du alt om Ann-Karin, har lest litt om dine forsøk og at du måtte igjennom litt før det endelig klaffet. Så bra at du stod på og ikke ga opp for nå sitter du jo igjen med verdens beste belønning for strevet:) Gratulerer med gutten din!

Har som du plagdes litt med å bli dårligere med endoen under stimulering, får fryktelige mage trøbbel og da spesielt diare.:varm: Ikke noe særlig å få når det nærmer seg uttak eller man skal reise hjem.. Blei fryktelig dårlig under forrige forsøk, da blei jeg overstimulert, med masse væske i buken, oppkast, diare så da var det jo ikke så koselig å skulle reise hjem i 8 tima.. Men man overlevde nu det også og heldigvis så glemmer man jo slike ting ganske fort. Har ikke mye smerter for tiden nei, men merker jo at ting ikke er helt som det skal med sviing/brennende følelse, men vi var enige med ivf klinikken at vi skulle prøve et forsøk til selv om vi da ville få litt dårligere odds. Men nå blir det altså operasjon og da satser vi på at sjangsene våres øker litt:)

Neste forsøk blir et frys så da blir det vel mindre påkjenning på magen og endoen, så sånnsett trur jeg det er bedre med frys for meg selv om det prosentvis er lavere statistikk for å lykkes på det i forhold til fersk forsøk. Men hei du lykkes jo på fryse forsøk og mangen andre har jo også gjordt det så trur ikke jeg skal tenke så mye på den prosenten:)

Kjersti
06-01-09, 22:20
Hei Tina og velkommen hit!

Lykke til med lap og med forsøk ;)
:krysse::krysse::krysse:

Tina
06-01-09, 22:40
Takk,takk Kjersti:)

NN1
07-01-09, 02:46
Velkommen hit og lykke til med lap!

Jorunn
07-01-09, 10:05
Heisann og velkommen - Godt nytt år til deg også, og masse masse lykke til med forsøk og alt det fører meg seg.

:krysse: for dere..

Tina
07-01-09, 23:28
Takk,takk for lykke ønskninger Kathrin og Jorunn:blomster: