PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei på dere!!!:) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei på dere!!!:)

Tonje71
06-01-09, 23:27
Presentasjonstråd ja.....smart. ;) Tar tid før man finner ting her...hehe. Jeg meldte meg inn her i går....
Jeg er Tonje! :) jeg ble sjuk høsten -07, konstante smerter, og ble vel mer el mindre sett på som hypokonder tror jeg.;) etter masse om og men fikk jeg kranglet meg til en MR. jeg fikk beskjed om at jeg hadde en svulst i magen. dødsangst som jeg har, ble jeg livredd. etter blodprøver-som viste høye verdier-var jeg sikker på det var kreft- og det var vel det de mer el mindre sa også. jeg fikk operasjon i februar 2008, en enkel kikkehullsoperasjon. da jeg våknet hadde de måttet utføre åpen bukoperasjon. det viste seg at jeg hadde endometriose, svulsten (som var godartet forøvrig) hadde vokst sammen med livmor, tykktarm og bukvegg. de oppdaget også en stor sjokoladesyste som måtte fjernes, og de måtte fjerne venstre eggstokk og eggleder. og det var igrunnen all info jeg fikk! og mer info har jeg ikke fått- annet enn det jeg selv har lest meg til.
jeg har omsider begynt å skjønne hva IVF er....:P etter å ha lest endel innlegg her inne.
så jeg må si jeg er glad jeg meldte meg inn her, så jeg kan lære litt om egen sykdom, og kanskje få svar på endel ting jeg har lurt på! :)

bortsett fra dette har jeg to barn fra tidligere ekteskap. de ble født i -99 og 2000- klaff på første forsøk med begge- så da hadde jeg vel kanskje ikke endometriose da?
jeg er i ett nytt forhold nå, hvor vi ønsker oss barn sammen... i to-tre mnd har vi prøvd nå, uten å lykkes. så vi får se hva som skjer..... :)
vel- det var litt om meg og grunn til medlemskapet! :)
:takk:

Karoline
07-01-09, 00:31
Velkommen hit. Håper du finner deg tilrette

Kathrine U K
07-01-09, 00:32
Hei og velkommen! :)

NN1
07-01-09, 02:50
Velkommen hit!

Jorunn
07-01-09, 10:08
Heisann og velkommen hit.

Jøsses - skjønner godt at du var litt engstelig en stund der da.

Jeg er nok også en av damene som har fått endo etter at jeg fikk barn.
(skylder på p-sprøyta jeg, da - men det er bare noe jeg har tenkt meg fram til, og som jeg overhode ikke har noe bevis for altså.. )

Aina
07-01-09, 10:36
Velkommen hit.
Jeg skjønner veldig godt at du fikk dødsangst av en slik beskjed. Jøje da, de kunne da tatt det litt med ro hva de skremte deg med før de egentlig visste hva de hadde med å gjøre.

NN2
07-01-09, 14:58
Hei og velkomme hit:hallo:

Astrid
07-01-09, 18:03
Velkommen hit :blomster:

Tone80
07-01-09, 19:14
Velkomm hit:)
Uff, litt av en start på din historie med endometriose. Helt forferdelig å sitte der å tro at det kunne være kreft. Der var jeg heldig, for samtidig som legen min såg cysten min med innvendig ultralyd, sa han at det var endometriose og ikke noe alvorlig.....men jeg trengte nok en liten ufarlig operasjon for å fjerne cysten. Det var hans ord.....så derfor beholdt jeg hele roen, og det som skremte meg mest, var vel tanken på å måtte laproskoperes. Jeg trodde det kunne skje alle andre.....og ikke meg:) Men det gikk jo såååå bra, og jeg er veldig takknemlig for hjelpen jeg fikk:)

Jeg synes det er kjempebra at du fant dette forumet! Her kan du spør om hva som helst, når som helst. Ingenting er for dumt å spør om, og etter jeg fikk diagnosen min for over et år siden, har jeg hengt her daglig nesten;)

Tonje71
07-01-09, 19:56
tusen takk til dere alle!!! :) det er så koselig å få tilbakemeldinger! :) og jeg må si- etter andre dag her inne- dette er ett sted jeg trives i!! må liksom innom fler ganger pr dag... :P strålende.:) klæm til dere.:)

Lisbeth
07-01-09, 22:11
Velkommen til oss!

Tina
07-01-09, 22:28
Hei Tonje!

:hallo: Takk for oppmuntrende svar i min tråd! Er også ny her, men har allerede fått svar på mye jeg har lurt på av disse damene her:) Ikke hyggelig sykehistorie du har, må ha vært litt av et sjokk:svimmel: så bra at du har fått 2 barn da vet du nå at du kan bli gravid og :krysse: for at det kommer flere:)

MaritV
07-01-09, 22:33
Hei og velkommen hit :hallo:

Vigdis
08-01-09, 10:11
Velkommen hit! :sol:

Karen
09-01-09, 16:26
Velkommen hit!

Monica
09-01-09, 20:30
:vinke:Heihei