PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann!

LineKristin
13-01-09, 21:27
Jeg er ei 36 år gammel jente bosatt i Oslo.

Har egentlig hatt store menstruasjonssmerter i alle år, men det har blitt ansett som "vanlig". Har gått på p-piller i mange år, så det har nok hjulpet endel.

Pga. min manns dårlige sædkvalitet, ble vi henvist til Riksen for IVF. Fikk avslag på det pga. at jeg hadde litt høye fsh-verdier. Jeg ble ikke undersøkt verken før eller under denne utredningen.

Hadde store smerter i løpet av sommeren, kom til Fertilitetsklinikken på Aleris i høst, og ble endelig undersøkt med ultralyd. De fant en stor endocyste på den ene eggstokken.

Gjennomgikk lap på Ullevål nå i des., hvor de fjernet cysten, løste opp sammenvoksinger og fjernet endo her og der. Hadde store smerter etter operasjon, og fikk et stort hematom under det ene operasjonssåret pga. at de hadde perforert en blodåre under operasjon. Syntes hele opplevelser var guffen, men har liten erfaring med sykehus.

Er ikke helt bra etter lap., kjenner fortsatt takvise stikksmerter, men må kanskje gi det litt tid. Mensen virker å ha bedret seg.

Skal starte IVF-behandling nå, er veldig spent og gruer litt.

Ja, det var endel om meg.

Hilsen Line

Katrine1973
13-01-09, 21:31
Velkommen hit og lykke til med IVF!!!

Astrid
13-01-09, 21:38
Velkommen hit :blomster:

LineKristin
13-01-09, 21:52
Tusen takk! :blomster:

Karoline