PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei!

Dagfrid
29-01-09, 19:12
Jeg har vært inne på forumet her en del ganger og lest, men så langt kun skrevet innlegg til Langebrekke. Det er ikke alltid gøy å lese om hva dere andre går igjennom/ har gått igjennom, men det får meg til å skjønne at jeg nok er ganske heldig tross alt.
Jeg har hatt sterker mensensmerter så lenge jeg kan huske, men fikk ikke diagnosen endiometriose før ca 2005. Selv ikke etter 2 års barnløshet tok noen av legene på det lokale helsesenteret hintet. Det var tilfeldig at det ble oppdaget. En lege fikk mistanke da jeg var på ultralyd pga mistanke om sprukket milt etter en klemskade. Da fikk jeg henvisning til gyn med påfølgende laparoskopi. Det ble ikke gjort noe for å behandle endiometriosen da.
De siste par årene har menssmertene blitt noe bedre, men ubehaget utenom mensen har blitt verre. Men det er fortsatt til å leve med:)
I 2008 ble jeg mirakuløst spontant gravid. Men etter 5 måneder sluttet den livlige krabaten i magen min å bevege seg, og ultralyd viste til vår store sorg at barnet var dødt. Gynekologen sa at sjansene for å bli spontant gravid igjen var svært små. Når jeg fant forumet her og fant ut at man kan få komme til Ullevål for kirurgisk behandling var jeg rask med å få henvisning dit. Så nå venter jeg i spenning, og håper at en operasjon vil både øke fruktbarheten og redusere smertene tilknyttet endiometriosen.

Håper å bli bedre kjent med dere i mellomtiden:) Og varme tanker til alle dere medsøstre som sliter med smerter, tunge tanker og alt annet som endiometriose fører med seg.:vår:

Katrine1973
29-01-09, 19:23
Velkommen hit, Dagfrid. Trist å lese om barnet ditt. Håper det går riktige veien for deg nå. :krysse:

Astrid
29-01-09, 19:33
Velkommen hit :blomster:

Tina
29-01-09, 19:33
Velkommen hit:vinke: En kjempe trist historiedu har:( Kjempe bra at du har blitt henvist til Ullevål, håper dem finner ut av det og kan forbedre din fertelitet:)

Ønsker deg masse lykke til:kjempeklem:

Vigdis
29-01-09, 19:47
Velkommen hit! :blomster:

Det skal bli koselig å bli kjent med deg!
På Ullevål kan de mye om endometriose, så da er du i trygge hender!

Lykke til på veien! :klems:

Tone80
29-01-09, 23:55
Velkommen hit, og lykke til på veien til et lite barn:) Det skjer nok en dag, skal du se:)

Lene
29-01-09, 23:56
Så trist å lese om barnet ditt.
Velkommen til oss. Skal bli trivelig å bli kjent med deg:)

Sara Helene
30-01-09, 10:40
Velkommen til oss!

Karen
30-01-09, 12:09
Velkommen hit!

Aina
30-01-09, 12:44
Hei og velkommen. Kondolerer med barnet. Det var veldig trist å lese.
Du kan bare glede deg til Ullevål. Der skal de nok få has på sykdommen, og kanskje det til og med bedrer sjansen deres for å oppleve et mirakel til. Det skal bli spennende å følge din historie.

Kathrine U K
30-01-09, 14:41
Hei og velkommen! :)

Karoline
30-01-09, 15:26
Velkommen hit

Dagfrid
01-02-09, 11:29
Takk alle sammen! Hyggelig å treffe dere!

NN2
01-02-09, 14:30
Hei og velkommen hit :hallo:

Reidun
07-02-09, 19:26
velkommen inn til oss. :blomster:

MaritV
08-03-09, 23:18
Hei og velkommen hit:)