PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei :)

AnitaA
11-03-09, 18:12
Jeg er ei jente på 31 fra Sør- Trøndelag som har endelig har fått laget meg profil her, etter å ha brukt siden som redskap til å finne ut mer om sykdommen i et par år.

Jeg fikk påvist endometriose i 2007 etter å ikke ha blitt tatt på alvor hos div fastleger. Etter å ha blitt lei av utallige legebesøk med påfølgende beskjed om å ta smertestillende for enorme menssmerter og avføringsmiddel for treg mage, ble jeg heldigvis (!) så dårlig og med kraftig infeksjon i magen, at legen ikke turte annet enn å sende meg på gyn! Jeg oppfatter det slik at det er fleresom har en slik historie og det er skremmende!
På St.Olavs ble jeg møtt av Mette Moen og fikk diagnose aggressiv endo.
Etter noen mnd fikk jeg komme til operasjon, men hadde da så høy crp og tumorverdi, at jeg først måtte på antibiotika. Fikk så den sjokkerende beskjeden om at jeg mest sannsynlig hadde kreft med spredning, men fikk heldigvis hyggelig beskjed da jeg våknet opp etter operasjonen, at det "bare" var endo :)
Forøvrig - fantastiske mennesker på gyn på St.Olavs der jeg har fått veldig bra oppfølging!

Jeg har vært bra etter operasjonen inntil et halvt år siden, men skal dessverre snart igjen til lapraskopi for fjerning av nye cyster som kom tilbake under et år etter jeg var ferdig med zoladex :drama:
Det har vært noen år med mange bekymringer, smerter og frykt! Kjenner meg mye igjen i det dere alle skriver her! Gleder meg til å bli kjent og utveksle erfaringer med dere:vår:

Karen
11-03-09, 18:31
Hei Anita!

Velkommen hit!
Litt av en historie du har! Ønsker deg lykke til med ny operasjon.

NN2
11-03-09, 18:44
Hei og velkommen hit :hallo:

Lisbeth
11-03-09, 19:48
Hei Anita og velkommen hit!
Ønsker deg lykke til med operasjonen.

Kathrine U K
11-03-09, 20:02
Hei og velkommen! :)

Tina
11-03-09, 20:47
Hei Anita og velkommen hit:hallo:

Har en misstanke om at vi kjenner hverandre fra før av, synes å kjenner igjen den sykehistorien... I såfall kan jeg jo si velkommen hit makkeren min :kjempeklem: Mulig jeg er på bærtur nå, men kan vel ikke være så mange med en sånn tøff sykehistorie med samme navn og fra samme plass!?!?

Uansett så gleder jeg meg over at du er her nå:venner:

Astrid
11-03-09, 21:14
Hei og velkommen :blomster:

AnitaA
11-03-09, 22:36
Takk for det, alle sammen!
Og ja, Tina, det er nok meg :) Er glad for at jeg har hatt deg som makker, både på banen, vennskapelig og sykdomsmessig :)

Dagfrid
11-03-09, 23:42
Velkommen hit:)

Aina
12-03-09, 10:14
Velkommen hit. Desverre er det jo som du sier at det er mange med endometriose som opplever å måtte bli skikkelig dårlige før de blir tatt på alvor.

Tina
12-03-09, 17:07
så bra Anita at du er her inne nå, for du vet jo at jeg bruker mye tid her inne så kan vi nu skravle litt her også;)

Er så glad for å ha deg som venninne også, bare synd vi bare treffes om sommeren på volleyballbanen, men til gjengjeld koser vi oss jo masse i lag da og den tida på sommeren er gullverdt;) Ikke bare deler vi interesser, men sykdom også..huff... Vi har jo navnet klart til neste turnering i allefall, va det ikke cyster sisters!?:rolf:

:kjempeklem:

AnitaA
12-03-09, 23:28
Det er synd at vi ikke møtes oftere, men regner med at vi møtes til sommeren oppe i det høye nord :) Og Cysters sisters- det e oss :)

Sara Helene
27-03-09, 15:53
Velkommen til oss:-)