PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei:) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei:)

Lena N
17-04-09, 13:22
Jeg er ei jente fra Mosjøen på 19 år.
Er ny her.
Har en fantastisk samboer og flotte venner:)

Jeg har de siste årene vært plaget med smerter i magen. Har vært til legen flere ganger men de har ikke funnet ut hva det er..
Så kom jeg over denne siden og leste litt om symptomene, hvor jeg da begynte å lure på om det kunne være dette.
Jeg har også fått vite at mamma hadde endometriose da hun var ung og fikk opperert vekk cystene og ble bra etter det.

Smertene er alt i fra svake til veldig sterke og kommer IKKE regelmessig. Det kan gå flere dager, om ikke uker mellom hver gang.
Det er som oftest nederst i venstredel av magen (tarmavdelingen) jeg oftest har vondt.
Har vært til undersøkelse av tykktarmen og da fant de noe de mente var et dødt vev inni der, men etter å ha sendt inn en prøve av det fikk jeg ikke vite noe mer om hva det var. Fikk bare vite at det ikke var noe galt.

Nå begynner jeg og bli lei av smertene. De ble en plage for meg under skolegangen og gjorde at jeg fikk mye fravær, og nå er jeg redd det skal gå utover jobben min også..

Nå håper jeg faktisk bare at det kan bli stilt en diagnose på meg slik at jeg kan bli bedre.. :)

Vel, det var litt om meg. Håper jeg kommer til å trives her inne:)

Lena.:vinker:

Kathrine U K
17-04-09, 13:25
Hei og velkommen hit! :)

Katrine1973
17-04-09, 15:10
Velkommen hit:-)

Dagfrid
17-04-09, 15:12
Velkommen:)

Karen
17-04-09, 15:32
Velkommen hit! Håper du finner ut av hvorfor du har slike smerter.

Karoline
17-04-09, 15:51
Velkommen hit.

Astrid
17-04-09, 16:12
Velkommen hit :blomster:

Marit K
17-04-09, 16:16
Velkommen :)

Maria
17-04-09, 17:01
Hei hei! :)

Velkommen inn hit. Håper du finner svar på hvorfor du har det så vondt.

Tina
17-04-09, 19:25
Hei og velkommen hit:hallo: Bra du prøver å finne ut av det, sånn at du evt "oppdager" det tidlig;) Gikk mange år før jeg fant ut av det selv og hadde da fått mye og omfattende endometriose, vet jo selgfølgelig ikke om ting hadde vært bedre dersom ting hadde vært oppdaget tidligere, men vil nu anta det;) Så håper du finner ut hva årsaken er til dine problemer;)

Liv30
17-04-09, 19:52
Velkommen hit:)

Lena N
17-04-09, 23:45
Tusen takk for velkomsten:) Og ja jeg håper jeg finner ut av der:)

Line
19-04-09, 00:40
Hei!
velkommen:)
Håper du finner ut av det snart. vet veeeeldig godt hvordan det er med disse smertene...
Lykke til!