PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
HeiHei:) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : HeiHei:)

Mari-Iren
26-04-09, 13:48
Er ny her på dette forumet så tenke jeg kanskje skal presentere meg for dere.

Mari heter jeg.
Jeg er en jente på snart 22 år som har fått endometriose.
torsdag 22 april ble det utført laparoskopi på meg, å der fant desverre legen endometriose, noe vi viste at jeg hadde.
Vi trodde det bare var en liten cyste der(etter ul å se) men desverre så var det mer en det.
Jeg er nå hennvist til dr langebrekke som skal hjelpe meg og bli frisk.
Har endometriose cyster i sjeden, i bekkenbunnen, på eggstokkene og begge eggstokkene er helt tette. Noe som gjør det umulig for meg og min samboer og bli gravide uten prøverør. Vi har heldigvis en liten gutt på 2 år og jeg har en bonusdatter på 7 år.

Legen som utførte laparoskopi på meg turte ikke å fjerne noen av cystene i og med at jeg er så ung som jeg er. Så derfor ble jeg hennvist til norges beste lege som han sa. Håper virkelig langebrekke kan hjelpe meg, for jeg sliter med kroniske smerter som er så ille til tider at ingenting hjelper.

Håper kanskje dette var en presentasjon nokk, så får dem som kanskje lurer på mer spørre:)

Cecilie G
26-04-09, 14:08
Hei hei og velkommen hit :-D

Her er det mange flinke og snille mennesker som kan hjelpe deg med det du måtte lure på.

Du er jo "heldig" som har fått diagnose så tidlig da, og de sier jo at Dr. Langbrekke er den beste. Så du får bare være positiv :-D

Lykke til =)

Kathrine U K
26-04-09, 14:40
Hei og velkommen hit! :)

Mari-Iren
26-04-09, 14:58
ja legen min som opererte meg nå sier han er den beste. Er derfor jeg skal til han. Legen som opererte meg sa han aldri hadde sett et så ille tilfelle av endometriose på noen. Var sammenvoksning over alt:/ kjipt å få en sånn beskjed, men sånn er en gang livet.
Er i allefall godt at det finnes et forum der en kan dele tankene sine med andre som går igjennom det samme:)

Cecilie G
26-04-09, 15:38
Huff..... Det var nå ille det da.
Veldig mange som sier han er flink, så du kommer nok i kyndige hender.

Ja det er godt å dele tanker og følelser med folk som vet hvordan du har det ;-)

Astrid
26-04-09, 17:45
Velkommen hit :blomster:

Tina
26-04-09, 19:00
Hei og velkommen hit:hallo:

Så trist at dem har funnet mye endometriose på deg:(
Dere er heldige som allerede har barn når man tenker på bekjeden dere har fått, og ønsker dere flere barn så er jo prøverør et alternativ;)

Det er bra at legen velger å henvise deg videre til Langebrekke dersom han synes det virker som en komplisert operasjon for da er du i allefall i trygge hender:)

Ønsker deg god bedring!!!! :kjempeklem:

Hilde
26-04-09, 20:47
Velkommen! Lykke til med videre behandling, håper du blir kvitt smertene. :vår:

Mari-Iren
27-04-09, 09:23
Ja vi er veldig glade for at vi har barn. men for min del er det utrolig trist å bli erklært "steril" i en så ung alder. for det er jo nesten det jeg er, om ikke prøverør klaffer med en gang da.
Takk for at jeg blir tatt så godt i mot, er godt å ha et forum der jeg kan snakke med andre i samme situasjonen:)

Maria
27-04-09, 09:29
Hei og velkommen! :vinke:

Mari-Iren
27-04-09, 13:09
Takk skal du ha:)

Tina
27-04-09, 18:46
Det er kjempe trist å få beskjed at man er steril i en så ung alder:trøst:

Mari-Iren
27-04-09, 20:23
ja det er ikke no gøy:/
men er så flott at det faktisk finnes et forum for oss med denne "sykdommen:)

Tina
27-04-09, 20:43
Ja det er kjempe flott her er det mye støtte og hjelp og få;)
Er litt eldre enn deg og har også fått beskjed om at jeg er steril så vet av erfaring at dette er kjempe tøft og det tar tid til å fordøye det ;)

Håper at Langebrekke får til å fjerne så mye av endoen din som mulig sånn at du kan få det bedre;)

Karoline
27-04-09, 21:09
Hei og velkommen hit