PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei!;) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei!;)

Eirin
06-05-09, 21:20
Tenkte jeg skulle presentere meg selv, siden jeg er ny her.

Jente på 22 år fra Stavanger. Har en vidunderlig sønn på 4 år- heldige meg!Akkurat nå er jeg fulltidstudent og stortrives med det.

Fikk diagnosen endometriose på livmor august 08. Dette kom ikke som noen overaskelse for meg, siden jeg har to eldre søsken som har endometriose. Ble ikke noe bedre etter lap. Har gått på provera og zoladex uten å bli verken blødningsfri eller relativt smertefri!:(

Tok MR februar nå i år, pga mistanke om endo på tarm- det var det.
Nå har jeg endelig blitt henvist til Ullevål, første time i slutten av mai. Gleder/gruer meg med tanke på operasjon, siden jeg ikke vet hva dette innebærer. Men er allikevel glad for at jeg nå skal få den hjelpen jeg trenger. Mitt største ønske er å bli smertefri.( ....det er lov å håpe:))

Gleder meg til å lese andres historie. Føler meg av og til fortapt og "ensom" med tanke på endometriosen. Heldigvis for meg ser jeg at det er mange som sliter med det samme som meg, kjekt å vite at jeg ikke er alene!:)

Karen
06-05-09, 21:50
Velkommen hit Eirin! Godt å høre at du får hjelp. Lykke til på Ullevål!

Kathrine U K
06-05-09, 22:26
Hei og velkommen hit! :)

Astrid
06-05-09, 22:31
Velkommen hit :blomster:

Tina
06-05-09, 22:51
Velkommen hit Eirin, godt at du "allerede" har fått hjelp:)
Ønsker deg masse lykke til på ullevål!!!

:vår:

Svanhild
06-05-09, 23:02
Heisann og velkommen hit og lykke til på ullevoll:sol:,jeg skal inn dit den 25 mai til operasjon

Liv30
07-05-09, 12:15
Hei og vekommen! :hallo:

Sara Helene
07-05-09, 17:23
velkommen til oss!:hallo:

Eirin
09-05-09, 11:54
Tusen takk alle sammen!:takk:Dere virker som en flott gjeng. Nå har jeg betalt medlemskontigent, så gleder meg til å dele flere stunder med dere!:)