PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann!

Tanja74
21-05-09, 21:13
Tenkte jeg skulle presentere meg litt. Er 35 år og enslig mor. Fikk diagnosen for ca. 4 eller 5 år siden. Har ME og er sterkt preget av et hode som ofte er veldig "tåkete",(håper dere bærer over med meg om det blir masse tull).

Har vært plaget med store smerter under, og mellom, mens siden jeg første gang fikk det som 10 åring.Fikk som de fleste beskjed om at det bare var vanlige mens smerter og fikk smertestillende. Ingen typer hjalp,og som 14 åring ble jeg satt på p-piller. Det hjalp heller ikke.
Fikk heldigvis en sønn like før jeg ble 20.
Har også være gjennom behandling med Zoladex sprøyter og p-sprøyter,så ofte som hver 3.uke,uten at dette heller hjalp.
Så i Desember 2007 ble jeg opperert og de fjernet masse,masse endo-vev, pluss begge eggstokker og livmor.
Dette har gjort til at mine smerter er betydelig mye mindre.:sol:
Men siden jeg også har ME,matallergier og en del andre allergier, og smerter i muskler og ledd, blir det litt mye innimellom. Derfor var det godt å se andre med samme plager. Håper ikke dette ble for negativt...

Kathrine U K
21-05-09, 23:37
Hei og velkommen hit! :)

Liv30
22-05-09, 10:15
:hallo: Velkommen hit! Du har litt av hvert å "stri" med. Du kan dele både det neg. og det pos. med oss. Håper du vil trives:)

Karen
22-05-09, 10:20
Velkommen, Tanja!

Tina
22-05-09, 15:08
Velkommen hit Tanja!!!
Her inne vil du møte flere likesinnede så håper du vil trives her!!
:blomster:
:vinke:

Maria
22-05-09, 18:31
Velkommen hit! :vinke:

Astrid
24-05-09, 22:31
velkommen hit :blomster:

Svanhild
24-05-09, 23:09
Velkommen skal du være,håper du trives oss oss :hurra:

Aina