PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Tone [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Tone

ToneL
18-06-06, 19:34
Hei hopp... Jeg fant ut av min endo da jeg ikke ble gravid...fikk en utredning og der fant legene en stor cyste og da ble det opr. Rett etter opr. ble vi gravide og fikk en kjempe søt gutt som er 2 år nå. Vi var veldig heldige som fikk det til på naturlig måte den gang...:sex: Men nå er det værre... Måtte opr. igjen i mars pga smerter og cyste igjen, da fant legene ut at også min friske side ikke var bra-eggledere var sammenvokst og egga kommer ikke fram:sjokk: å det var kjipt-så nå skal vi begynne med ivf etter sommeren:blunk: det var min historie..... :)

Karen
18-06-06, 20:04
Hei Tone L!
Velkommen til forumet, og takk for at du delte din historie med oss. Lykke til med IVF. Jeg har selv en IVF sønn som nå er 14 år.
:hallo:

Maria
18-06-06, 20:31
:vinke:

Velkommen til oss!!
Hyggelig å lese at du har klart å bli gravid på natur måten. Det gir håp til mange av oss:D
Lykke til med ivf forsøk, har vært igjennom to forsøk selv, så jeg vet at det er en spennende tid dere har framover :krysse:

Hedda
18-06-06, 21:16
Hei Tone:hallo:

Håper du får glede av disse sidene, og ønsker deg lykke til med IVF prosessen

NN2
18-06-06, 21:21
Hei Tone!

Velkommen inn hit til oss. Håper du vil trives her... Her er det masse flotte jenter som jeg har blitt så glad i...

:klemme:

Katarina
18-06-06, 23:02
Hei på deg og velkommen hit! :vinker:

Håper du vil trives. Det skal bli spennende og følge deg på din vei videre. :klemme:

Reidun
19-06-06, 12:30
hei...:vinke:
velkommen inn til oss.
håper du vil trives.
lykke til fremover.
klem

Elin
20-06-06, 12:25
Hei Tone!!

Velkommen hit til oss, håper du vil trives!!

Lykke til med IVF, en spennende prosess!

God klem fra Elin

Lisbeth
22-06-06, 00:11
Hei Tone og velkommen inn til oss! Jeg gleder meg til å bli kjent med deg. Ønsker dge lykke til med forsøket.

ToneL
24-06-06, 21:27
Så koselig med mange velkomster:) ja det blir spennende framover, skal skrive så fort det skjer noe nytt...vi prøver jo som bare det på naturmetoden også-vet jo aldri:blunk:

Ingrid
24-06-06, 23:27
Hei ToneL

Velkommen hit! Jeg skal også igang med ivf forsøk til høsten. Og som du ser så er vi noen stk her inne som driver på med det. Vi får støtte hverandre så godt vi kan!

:gruppeklem:

Karoline
24-06-06, 23:28
Hei og velkommen til oss. Jeg skal selv starte på IVF behandling i august. Kanskje vi går igjennom prosessen samtidig. Hadde vært godt å ha noen i samme situasjon.
:hallo: :lykkelig: