PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei alle sammen! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei alle sammen!

Kristin
19-06-06, 20:24
Heisann! :vinker:

Jeg er nettopp blitt medlem her, og gleder meg til å bli kjent med dere! Er 30 år, bor utenfor Tønsberg med min mann og to fine gutter på 11 og 6 år. Jeg fikk påvist endo i februar i år.

Har egentlig vært plaga med endosymptomer helt siden mensen kom tilbake etter første fødsel for 11 1/2 år siden, men har tidligere ikke satt disse plagene i sammenheng. Etter utallige besøk hos lege, gynekolog, fysioterapeut samt diverse alternative behandlere har jeg liksom bare resignert i troen på at det var dårlig rygg, bakovervendt livmor og ufarlige vanncyster på eggstokkene som forårsaket de tidvis invalidiserende smertene jeg hadde .

Etter et par års iherdige forsøk på å lage nr tre, ble jeg endelig gravid i fjor vår. Men lykken ble kortvarig; alle underlivs- og bekkensmerter ble ganske snart forverret, i tillegg til at jeg konstant hadde varierende grad av feber og betennelsessymptomer i kroppen. I tolvte uke døde fosteret, og det ble oppdaget og ordnet med utskrapning uka etter :gråte: .

Etter aborten har alle de forverrede symtomene vedvart, og det var sånn jeg ble utreda og fikk vite etter jul at jeg hadde endo (og en tett eggleder).

Jeg må innrømme at jeg innimellom er fæl til å synes synd på meg sjøl :leimeg: , men klarer heldigvis å løfte huet :sofa: og se at jeg i virkeligheten er veldig heldig, med mine to flotte sønner og tross alt levelige plager!

Hilsen
Kristin.

Maria
19-06-06, 20:43
:vinke:

Velkommen hit Kristin!
Håper du kommer til å ha glede og nytte av oss.

Hedda
19-06-06, 22:30
Velkommen hit!:vinker:

Håper du vil trives her på forumet. Ser vi ikke bor langt fra hverandre, jeg bor nemlig i Tønsberg.

Karen
19-06-06, 22:32
Hei Kristin!

Velkommen! Det skal bli hyggelig å bli kjent med deg
:vinke:

Katarina
19-06-06, 23:45
Velkommen hit, Kristin! :vinker:

Her er stedet du har lov til å synes synd på deg selv, vi er mange som står klar til å fakke deg. Men vi passer også på så du ikke forgår av tristhet da. :klemme: Her muntrer vi hverandre opp når det trengs, eller låner skulderen bort når det trengs. ;)

Gleder meg til å bli kjent med deg. :)

Elin
20-06-06, 12:23
Hei Kristin!!

Velkommen hit til oss, håper du vil trives her!!

God klem fra Elin

Reidun
21-06-06, 10:15
hei.:hallo:
velkommen inn hit til oss.
her vil du trives sammen med alle disse søte damene.:klemme:
reidun

June
21-06-06, 23:49
Hei!

Velkommen til forumet! Gleder meg til å bli kjent med deg!

Hilsen June.

Lisbeth
22-06-06, 00:08
Hei Kristin! Velkommen inn til oss. Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

Irene
22-06-06, 09:20
Hei kristin!
Henger meg på Katerina sin og her er en side der folk forstår dine problemer og vondter, og alle prøver å hjelpe hverandre så godt vi kan med råd og tips, eller den gode skulderen eler klemmen:knegg:
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg!
:klemme: fra Irene

Ingrid
24-06-06, 23:31
Hei!

Velkommen hit :vinker: . Håper at du vil trives her og ser for et flott forum dette er! Her er vi for hverandre både i gode og onde dager...

:klemme:

Karoline
24-06-06, 23:58
Hei og velkommen hit. :hallo: