PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann!

June
19-06-06, 23:30
Hei alle sammen!

Jeg har litt til og fra de siste månedene dessverre, men nå håper jeg at jeg er på nett igjen :vinke:

Jeg kan begynne å fortelle litt om meg selv, jeg er 31 år, samboer, og jeg fikk diagnosen i april i fjor. Jeg har hatt sterke mens smerter siden 12 - 13 års alderen. Jeg ble operert ved Ullevål i juli i fjor, etter operasjonen fikk jeg Procren 3mnd sprøyte. Jeg måtte inn og operere igjen nå i februar, hvor jeg lå inne i 14 dager. De fjernet da ca 20 cm av tarmen. Jeg ble dessverre ikke så mye bedre og jeg ble operert igjen nå for 2 uker siden. - Men nå tror jeg at det vil gå bedre!! Jeg fikk også en Procren 3mnd sprøyte nå om onsdagen så den begynner vel å virke for fullt snart... ;)

Vel det var litt om meg. Skal prøve å få kommet meg litt oftere inn her på formuet for det er utrolig mye flott informasjon her, og jeg vil gjerne gi en stor applaus til de som jobber med siden her! :hurra: :hurra:

Hilsen June J.

Maria
19-06-06, 23:32
:vinke:

Så fint å se deg her inne June :klemme:

Ønsker deg fortsatt god bedring!!

June
19-06-06, 23:37
Bedre sent enn aldri :fnis: Skal prøve å bli mye flinkere :blunk:

:klemme:

Maria
19-06-06, 23:38
Bedre sent enn aldri :fnis: Skal prøve å bli mye flinkere :blunk:

:klemme:
:hurra::hurra::hurra:

Katarina
19-06-06, 23:38
Hei på deg! :klems:

Utrolig koselig at du nå kan være mer aktiv. :)

Tragisk historie du forteller, men jeg krysser fingre for at du nå blir bedre. Procren er en fin ting, går selv på den. :blunk:

God bedring! :blomster:

NN2
20-06-06, 01:50
Deg har jeg savnet June, endelig et livstegn fra deg.:hurra: Så fint at du tror alt går den rette veien nå. skal x fingrene for det;)

Fortsatt god bedring!

Elin
20-06-06, 12:21
Hei June!!

Veldig vond i historie du forteller, håper du blir bedre etterhvert!!

God klem fra Elin

Reidun
21-06-06, 10:13
hei june.
håper du får det bedre nå.
har savnet deg veldig her inne.
ønsker deg god bedring.
klem:klemme:

Lisbeth
22-06-06, 00:10
Hei June! Jeg skjønner på de andre at du har vært her før, men jeg tror ikke vi har hatt geden av å møtes? Jeg gleder meg i hvertfall til å bli kjent med deg.