PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei. [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei.

Karithe
20-06-06, 11:37
:vinker: Jeg heter Karithe, bor i Trondheim, er gift og har en datter på 9 år.

Helt siden jeg fikk min datter, har jeg ønsket på flere barn, men det er ikke så enkelt, som det blir fremstilt i de fleste filmer.
Dette til tross, så ble min datter til på naturmetoden, men da var jeg en del kilo lettere enn dagens utgave.

Elin
20-06-06, 12:19
Hei Karithe!!

Velkommen til oss, håper du vil trives!!

God klem fra Elin

Katarina
20-06-06, 13:31
Hei og velkommen hit til oss. :vinker:

Håper du vil trives. Lykke til med forsøk på nr. 2. ;)

Maria
20-06-06, 14:11
:vinke:

Velkommen til oss!

Skal bli hyggelig å bli kjent med deg :D

Karen
20-06-06, 14:42
Velkommen Karithe!
Gleder meg til å bli kjent med deg.
:hallo:

Reidun
21-06-06, 10:17
heia.
velkommen inn til oss.
lykke til med forsøk på nr 2.
vennlig hilsen
reidun

June
21-06-06, 23:47
Hei!

Velkommen til forumet! Gleder meg til å bli kjent med deg!

Hilsen June.

Lisbeth
22-06-06, 00:09
Hei Karithe, og velkommen inn til oss! Jeg gleder meg til å blli bedre kjent med deg.

Irene
22-06-06, 09:14
Hei Karithe!
:hallo:!Gleder meg til å bli bedre kjent med deg jeg også!
Mange fine folk her inne:hurra:
Ha en fin dag
:klemme: fra Irene